27 Haziran 2009 Cumartesi

5. Aya Veda...

dün doktordaydık yine 5. ayımızı uğurlamaya, Boy 61 cm kilo 6090 gr olmuş, ek gıdaya geçiyoruz. Ama yavaş yavaş sabah meyva suyu, öğleden sonra yoğurt, akşam muhalebi.. Akşamki muhalebi denememizi ablamla beraber yaptık. Bizimki dudakları kapadı açabilene aşkolsun. Zorla bikaç denemede ağlaya ağlaya bir hal oldu. Zor bir süreç olacak bizimki, Ablamda şaşırdı kaldı ilk kez ek gıdada bu kadar ağlayan bebek gördüm diyor. Benim şansıma:( evdeki kendi başıma yaptığım şeftali kayısı denemelerimde aynı şekilde olmuştu malesef napsakki?



Tatilde annem ablam ben bu işi hallederiz umarım.

Doktorumuz dediki:

Deniz tamam havuz yasak.

10:00 16:00 arası güneş yasak.

Hareketlenme dönmeler başladı sakın ama sakın düşürme, düşen bebekler geliyormuş çok kötü dedi.

Popişe bukadar çok krem sürme, hareket ettikçe krem iç kısımlara ilerleyip idrar yolu iltihabı yaparmış. Bende kötü pişik tecrübesinden dolayı tekrarlamasın diye bol bol sürüyordum. Arap yağı bol bulmuş hesabı..

Bunun dışında herşey normal aşı olduk. Bol bol eğlenme sözü verip evimize geldik.

5. Ayda defnoşun gelişimi yazılacak ama vakit bulunursa:(

2 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

seyhancım
naçizane ek gıdalarla ilgili birkaç tavsiyem olacak bizde işe yarayan
defnoşcuk eğer destekle de olsa oturabiliyorsa bir mama sandalyesi al. sen yemek yaparken de yerken de seni izlesin. ilk zamanlar ilgisini çekmese de inan bir süre sonra "lan noluyo burda. napıyo babamla annem. dur ben de yapayım aynından" hissi gelecektir. bu bebeler acayip iyi gözlem yapıyorlar.
bir de yediği sevdiği menüyü değiştirme ki bir gün yemezse neden yemediğini daha kolay bulasın. yani sevdiği bir şeyi o gün reddediyorsa diş mi çıkarıyor, hasta mı uykusu mu geldi daha rahat anlayasın
bir de erken diş çıkaran çocuklar maalesef biraz iştahsız oluyor. hem emmede hem biberonda hem kaşıkta.
öpüyorum kuzuyu

Seyhan dedi ki...

hülya mama sandalyesi yarın alınacak ancak fırsat bulduk..
haklısın üst dişler geliyor ve huysuz bu ara bende ısrarcı olmak istemiyorum ama bazen şalterler atıyor şeytan ağlata ağlata yedir diyor. ama kıyamıyorum gene ... sakince denemeye devam sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...