20 Haziran 2009 Cumartesi

Biri bu zamanı durdursun..


Sevgili Cihan mimlemiş ancak cevap yazabiliyorum.

Geçen zamanın fotoğrafı yukarıda açıkça ortada

Evet zaman geçiyor 5. ayımız bitmek üzere eski fotoğraflara baktıkça ne kadar küçüktü diyorum. artık emzirirken ayakları kucağımdan taşıyor, eskiden el kadardı. Zaman geçerken hergün yeni şeyler yapıyor ve ben ne şanslıyımki işten ayrılıp senin yanında kalabildim. Başkasına nasıl emanet edeceğim derken, işler değişti ve ayrıldım. Şuan her anımız beraber geçiyor onun için gelişiminin her aşamasını beraber yaşıyoruz. Hafta sonu pazar günü babamızda katılıyor bize malesef o tek gün geçiriyor kızıyla:(

Zaman geçiyor, Defne Nil büyüyor. ve ben şanslı annelerden olarak yanındayım. en az 1 yaşına kadar bu böyle gidecek. Asıl kötü olan ondan sonrası çünkü bebekken ayrılmak daha kolay, aklı ermeye başlayınca daha zor olacak. Ama bakarsın piyangodan para çıkar bende hep evde kalırım. Ev mi dedim piyangodan para çıkınca malikanem olur herhalde:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...