15 Haziran 2009 Pazartesi

Yazamıyorum bitürlü

Vakit yok yazacak şeyler birikti ben sadece foto koymakla yetiniyorum. Defne dönüyor artık ve kolunuda kurtarabiliyor altından. İkinci dişte çıkmaya çalışıyor her ikisininde uçları çıktı:) Pek değişiklik olmadı bu süreçte ağlama ateş falan yapmadı maşallah. Temmuz ayında 1 aylığına tatile gidilecek. Bende telaş aldı nasıl olacak rahat edermi, ya hastalanırsa vs.. mayomuz hazır dün mothercare outletten aldım koztayağındaki herkes gitsin çok ucuz şeyler var. Ben yine gidicem galiba büyük bedenlerden stok yapmak için geleceğe yatırım:)


Dün optimumada uğradık ordanda elbise aldım kızıma, kendimede mayo baktım ama çok iğrenç duruyor patates çuvalı gibi:( almadım nolcak bu kilolar çok iğrencim ya ..

Kot tulumumuz Arda abimizden herşeyine ortak olduk zaten küçülen Defneye geliyor. Yakışmışmı?


Dün çekmece dolap düzenledim Defnoşun ardadan gelen 2 torba kıyafetine yer açtım kızımda yardım etti :) anne bunları alta koy bunları üste, dur ben azcık dağıtayım :)


2 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Defnoş çok tatlı bir bebek oldu annesi maşallah.

İnsanın ekrandan uzanıp sevesi geliyor :)

Seyhan dedi ki...

canımya bizim edirne yolculuğu bir türlü olmadıki :(sevdirelim sana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...