20 Temmuz 2009 Pazartesi

İlk Tatil Macerası

3 Temmuzda iki araba yola çıktık. . Bir kaç kez sıkılıp ağlaması dışında gayet iyiydi. Yolda emzirme alt değiştirme molaları bandırmada feribottan sonra yemek molası ile bereber 6 Saat kadar sürdü. İlk gün yorgunluktan birşey yapmadık. Ertesi gün şişme havuzumuzu doldurup deniz provası yapıldı. Denize hazır olduğu anlaşıldı. Havuzda çok eğlendi, ayaklar şıpşıp, ellerle su atmalar şişme oyuncaklarla oynamalar tam bir su kuşu. Çıkarınca ağladı epey:(

Kolları açık uyumaya alıştı gevşek bir kundakla kollarını içeri alıyordum. Dışarı çıkarınca uyanıyordu artık uyanmıyor ...

Cunda...

Temiz hava, akşam bebek arabaları ile turlamalar, çay bahçeleri , balık sefaları, dondurma seansları, bahçeden taze biber salatalık domates yemeler, Ek gıda alıştırma ve başaramama çabaları. Cunda adası gezisi ile 15 gün geçti gitti babişko bir haftalığına geldi bizde evimizi özleyip erken döndük. Niyet 1 aydı ama insanın evi gibisi yok. Defne bile özlemiş

Yazacak çok detay var ama yazasım yok nedense..

senem dedi ki...

yerim ben onun mayosunu, şapkasını, elbisesini... tatile ablanlarla birlikte gittiniz galiba seyhan? ne güzeeeeel.

tatil güzel ama eve dönmek de çok güzel gerçekten de. ve hakikaten bebek bile olsalar evlerini, odalarını özlüyorlar bence.

bu arada tatil ayrıntılarını da istiyoruz...

Seyhan dedi ki...

even senem ablamlarla yazlığa gittik . hep beraber olmak ve hava değişikliği iyi geldi .. sevgiler