28 Temmuz 2009 Salı

Yarım Yaş..


Gerçekten inanamıyorum kızım 6 aylık oldu. Zaman su gibi akıp gitti bir bakmışsın yaşgününü kutlayacağız.

Kilomuz yine az 6510 gr
Boy:63

Yediremediğimiz menümüze birde sebze çorbası eklendi bakalım onu sevecekmi ? pek sanmıyorum açıkçası, akşam babamızla bir muhalebi seansı yaptık ağlaya ağlaya çok komikti videoya aldım eklicem görün ne hallerdeyiz.


Defne Nil 6. ayında neler yapıyor.

Fıldır fıldır dönüyor, sırtüstünde yüzükoyuna ve yeyiden sırtüstüne, karnının üstünde sürünerek istediği yere gidiyor.

kendi sesini tanıyor yüksek volümde sesler çıkararak gülüyor
İsmini biliyor adı ile seslenince bakıyor.
Destekli oturabiliyor, mama sandalyesi alıcaz.
verdiğimiz yiyeceği kemiriyor özellikle ekmek kemirmeye bayılıyor dişlerini kaşımada kullanıyor.
Biberonunun ve alıştırma bardağını iki eliyle tutabiliyor.diş kaşıyıcısı olarak henüz içmiyor.
İlk kez gittiğimiz yerlerde etrafı uzun süre süzüyor.
Arabasında gezmeye bayılıyor.
Ayakta sallamadan uyumaya başladı. memede emerek yani..
Üstten 3. diş gelmek üzere.
Boynundan öpüldüğünde gıdıklanıyor.
Odada uzun süre yanlız kalınca ağlamaya başlıyor.

Canım kızım okadar güzelsinki , iyiki varsın sensiz napmışım ben bilmiyorum.


2 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

yarim yasi kutlu olsun minigin..cok kafani yorma derim bu az kilo konusuna sonucta saglikli bir bebegin var gerisi ayrinti, tabi biraz daha agir olsa fenami olur dersen olmaz tabi ama bebegin böylede hareketli vede rahatsa cok zorlama derim..

Seyhan dedi ki...

esincim takmamaya çalışıyorum ama bloglardaki bizden küçük bebişler 8-9 kg olunca insan imreniyor açıkçası . ama sağlıklı olsunda tombik olmasada olur sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...