26 Ağustos 2009 Çarşamba

7 Aylık Olduk..

Posted by Picasa
Bu ayki rutin kontrolde yapıldı, pnönokok aşısı yapıldı artık 12. aya kadar aşımız kalmadı, Düştüğünü söyledim aşırı kusma, çırpınarak ağlama, uyumaya meğil olmadığı sürece her çocuk düşer ve dahada düşecektir dedi biraz moral verdi... Kilomuz yine az 6780 gr koy 65 cm baş çevresi 42 cm. Kahvaltıya başlıyoruz.

3- 4 tane bebe bisküvisini içine 1 çay kaşığı labne peyniri , anne sütü, devam sütü, ıhlamur yada papatya çayı ile ıslatılacak.. Ana malzeme bu bunun içine
4 gün sonra 1 çay kaşığı pekmez
4 gün sonra 1 çay kaşığı tereyağı
4 gün sonra çeyrek yumurta sarısı eklenerek en sonunda tam bir kahvaltıya ulaşılacak ..

Muhallebi, çorba, yoğurt, ve diğer şeylere devam...

6 ay sonunda Defne Nil neler yapıyor.

desteksiz oturuyor
elleri ile yüksek bir yere tutumup dizleri üstüne kalkarak sallanıyor..yakında ayakları üstünede kalkacak sanırım
meme, mama ve anne diyor, anne bilinçsiz sanırım diğerleri bilinçli..
sosyal iletişimi çok güzel, kimseyi yabancılamıyor
ek gıda sorunumuz ufak ufak düzeldi..
reklamlara bayılıyor , baby tv izlemesine izin veriyorum :(
aynaya bakmayı seviyor.ve kendisine tepki veriyor..
giydirmek ve altını değiştirmek çok zorlaştı sabit durmak istemiyor..

şimdilik aklıma gelenler, şu düşme olayından dolayı kafamı toparlayamıyorum...

14 yorum:

Ayşe dedi ki...

cok tatli olmus bu fotograf, sanki bi buyukluk gelmis... kahvaltiyla ilgili midir nedir...

ben yine demeden duramiycam. bu bebe biskuvisini ben cok severim de, biskuvi sonucta. yani baked item. bebekler icin iyi midir? cocuklari una, unlu mamullere boyle mi alistiriyoruz acaba... yani doktor dediyse kesin bi bildigi vardir ya, ben yine sorgulamadan duramadim.

opuyorum hem anneyi hem de kizini.

mine dedi ki...

defnoşun saçları toplanacak kadar uzadı demekki..maşallah tatlıma..bebe bisküvini bende kullanıyorum kahvaltıda değişiklik amaçlı.genelde tahıllı kahvaltılıklara karısım yapıyorum ama su aralar ayrı ayrı verıyorum..6 aylıktan beri ceviz ve fındık kahvaltısına koyuyorum canım..tabi her doktor farklı veriyor kahvaltıyı ..
aynen bizim kızı da giydirmesi ve alt değiştirmesi bir sorun ve ne yazıkki ceylinde baby tv izliyor..cok da severek..:-(((

füsfüs dedi ki...

canım geçmiş olsun ama dr haklı her çocuk düşer, düşünme artık sen de
kahvaltıyı biz de ıhlamurla yapar labne yerine tuzu alınmış peynir koyardık. bazı drlar labneyi önermiyorlar hepsi ayrı takılıyor işte
bir de öneri bebe bisküvisi yerine ülkerin organik kahvaltı maması var, toz şeklinde, şekersiz, üzüm suyuyla tatlandırılmış, ben onu kullandım, sana da fikir olsun
öperim defnoşu

Sermin dedi ki...

seyhan merhaba, şifreyi kaldırdığına çok sevindim. ne kadar büyümüş defne inanamadım. en son görüdğümde minicikti. şimdi ek gıdaya bile geçmiş.çok tontiş çok ttalı olmuş maşallah.
sevgiler.

Anne Duru dedi ki...

seyhaan bu ne tatlı olmuş yahuu yerim yerim maşallah:))
düşme olayını kaçırmışım ama çok büyük geçmiş olsun..böyle böyle büyüyecekler üzülme nolur:)
öperim ikinizi de

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

zaman nasılda çabuk geçiyor...O kadar oldunmu ya Defnecim?abla oluyorsun artık.

Seyhan dedi ki...

merhaba Ayşe bu fotoğrafta koca kafa çıkmış:) görende şişman zanneder ama fotoraflarda pek tombik çıkıyor, bebe bisküvisi bana bile tatlı geliyor aslında bende alternatifleri araştırıyorum..bizde seni öptük anne kız olarak

merhaba mine şu ceviz fındık olayına bende giricem doktor vermedi ama olsun sen nasıl veriyorsun robottan geçirerekmi ?

merhaba fisun , labnenin içindekiler bölmününde tuz olduğuda yazıyor bende karar veremedim bugün denedik almadı zaten , şu ülkeri araştırayım bakayım denemekte fazda var sevgiler

merhaba sermin şifre kalktı eskiye döndük yine, pek başaramasakta geçtik evet ek gıda her bebekte ayrı bir macera :) sevgiler

Merhaba cihan , ufak bir kaza atlattık ama geçti herşeyin ilki gibi korkuttu beni , haklısın düşe kalka büyüyecekler, ama insan korkuyor yine okuduklarımızı, duyduklarımız hatırlayınca .. neyse kötü şeyleri getirmemek gerekir akla sevgiler

merhaba içimden geldiği gib:) tabi ya ,abla olduk biz yataktan düşen yaramaz abla ... sevgiler

mine dedi ki...

seyhancım evet roobottan geçiriyorum iyice toz kıvamına gelene kadar..sonrada sabah kahvaltısında verdiğim mamaya koyuyorum..ayrı bir lezzet de katıyor.peynir olarakda labne veriyorum..
sevgiler

Hapi dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Yasemin Aktuğ dedi ki...

mimlendin canım bana uğra

Ayşe dedi ki...

bu arada cevize findiga kisacasi "nut"lara dikkat et, allerjisi falan olmasin. ilk 1-2 seferde alerji ilaci falan olsun elinin altinda.. Benim esimin yegenlerinden birinde alerji var da, pek telaslaniyorum anneler "nut" deyince ben.

Tuğçe dedi ki...

Selam Seyhan,
Bir ara vaktin olursa sen de yaz şu mimi istersen, eğlenceli oluyor :)

Seray dedi ki...

Seyhan' cığım, maşallah kuzuna.. kocaman genç kız olmuş.. Saçlarını yerim onun.. Bıdıkım yaa..

Seyhan dedi ki...

merhaba Mine bende koymaya karar verdimde denemekten zarar gelmez diyorum.. sevgiler

merhaba yasemin en kısa sürede cevaplayacağım sevgiler

merhaba ayşe bizim kıza alerji testi yapılmıştı, şu pişik döneminde hani geçmemiştide alerji sanmıştı doktor, kan testi ile bakılmıştı bir çok şeye alerjisi yok görünüyor ama yinede az az eklerim ben merak etme sevgiler ..

merhaba Tuğçe teşekkürler en kısa sürede yazılacak

merhaba Seray çok sağol sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...