17 Ağustos 2009 Pazartesi


Bir kedi gördüm sanki !!!!


Evet evet bir kedi görmüşüm:)

8 yorum:

yeliz dedi ki...

haahha acayip şeker çıkmış fotolarda:)

yenianne dedi ki...

Süper...Çok güzel çıkmış fotolar..

deniz dedi ki...

biraz şaşkın ama çooook tatlı bir kedi:)

Seyhan dedi ki...

merhaba arkadaşlar kedileri sevmeme ama bu kedi çook tatlı :) teşekkürler

Ozgur dedi ki...

puhaaaaa. çok şekerrrr:)))

Seyhan dedi ki...

:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Nasil da tatli oluyor o saskin bebeklik halleri:)) Ama o kadar cabuk buyuyorlar ki insan geriye donup baktiginda sanki hep birseyler eksik kalmis gibi hissediyor. Mesela ben, o ilk zamanlarin tecrubesizligi, stresi vs. derken, sanki Kremalimin bebeklik doneminin keyfini yeterince suremedigimi dusunuyorum. Ne zaman onun eski resimlerine baksam ya da nerede kucuk bir bebek gorsem icim gidiyor. O yuzden sen bu minik kediyi doya doya seyret Seyhancim. Inan ki gerisi bos.

Seyhan dedi ki...

Merhaba ayşe Şule , benim kız çok şaşkın gerçektende herşeye şaşırmış bir yüz ifadesi ile bakıyor , o gözlerini kocaman kocaman açması yokmu gülmekten ölüyorum, hatırlarsın uzun bir pişik dönemimiz olmuştu, bende o dönemde Defnoşun her anını yaşamayı es geçip,pişiği dert etmiştim sonra üzüldüm bak 6 ay geçti bile büyüyor her geçen gün , emekleme derdine kucakta bile durmak istemiyor artık, yere inmek için kıpır kıpır , oysa daha önce kucakçımı yaptım kızı diyordum , zaman geçiyor, ne kadar beraber olursak karmış gerçektende çok haklısın , Keremaliyi ve seni öptük kocaman..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...