11 Ağustos 2009 Salı

Biz geldik...

hard dısc yenilendi, tüm kayıtlar gitti. Defnoşumun fotolarını yedeklemiştik allahtan yoksa çook üzülürdüm..

Bu arada olan bitenler kısa kısa .....

06.07.09


Defne'nin sol üst dişi çıktı. sağ tarafta çıkmak üzere ama bu sefer alt dişler kadar kolay olmadı. Epey huysuzdu kendisi...


07.07.09


İlk kez benim kucağımdayken çağırıldığında başkasının kucağına geçti, kollarını açarak...

Emekleme çalışmaları devam ediyor, sallanıp sallanıp yaylanarak öne doğru on- onbeş cm fırlıyor:) henüz adım aymıyor...







Arabada uyurken , elinde diş kaşıyıcısı dişlerim heran kaşınabilir diye bırakmamış:)


Biberonu elinde görünce alıştı sanmayın, hala diş kaşıyıcısı görevinde


Şeftali yedikten sonra , Defne değil badisi yedi yanlış olmasın...

Futbol ayaklamı oynanır ? yok canım kim demiş...

10 yorum:

Ayşe dedi ki...

nasil da buyudu bu kuzucuk... buyumus de emekleme calismalarina girismis. kasima aletli foto cok seker cikmis...

sen nasilsin?

Seyhan dedi ki...

Ayşe uzun zamandır Defneyi değilde beni soran olmamıştı ... şimdi anlatmaya başlasan yoruma koca bir post yamış olurum , mutlu ama yorgun, yeni gelişmeler için azıcık kararsız, biraz korkak diyelim :) işte bile karışık hallerdeyim .sorduğun için sağol sevgiler

Dilem dedi ki...

Allahım ne tatlı şeysin sen maşallah nazar deymesin sana inş.

Benimde 14 aylık bir kızım var :)

Canım annene söyle bloguma gelsin şansına belki milupa hediye paketini kazanırsın inş.

Hep şansın bol olsun gülen yüzün solmasın..

Ailene hayırlı evlat olasın.

Sağlıcakla kal.

GüLCaN dedi ki...

hoşgeldiniz... yenilenmiş harddiskiniz hayırlı olsun. bol bol yeni bilgiler ve fotolar yükleyin bakalım. şu dişlerin kaşınma meselesi ne fena.. yazık yahu.. :)

Seyhan dedi ki...

merhaba dilem teşekkür ederiz :) kampanyana katılamayacağız malesef çünkü bizim hatun ek gıdayı red ediyor, onun için henüz milupa kullanamıyoruz, henüz bir fikrimiz yok:(

gülcancım üst sol dişte geldi akşam ondanmış sancısı

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

son resime bittim cooook tatliiii

mutlu anne dedi ki...

Bizim de bu aralar huzursuzluğumuz özellikle geceleri had safhada belki diştendir. inşallah çabukça sağlıkla geçer şu diş çıkarma fasılları. sağlıkla büyürler minikler.
fotoğrafların yedeğini cd ye mi alıyor sunuz? ben picasa ya yükledim ama cdye de kopyalasammı diye düşünüyorum.

Toprak Aras dedi ki...

maşallah çok tatlı allah bağışlasınn

Seyhan dedi ki...

ranacım dişlerimizin kaşınması son safhada ne bulsa götürüyor ağzına :)

Seyhan dedi ki...

merhaba mutlu anne , amin diyorum dileğine , biz fotoların yedeğini taşınabilir belleğe kaydediyoruz.ama doğum videolarım cd dede duruyor her ihtimale karşı bol bol kopyası var.. sevgiler

Teşekkür Aynur sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...