14 Ağustos 2009 Cuma

Gırç Gırç Gırç !!!!

Defnoş' un üst sağ dişi de çıktığından beri dişlerini gıcırdatıyor !!!! en sinir olduğum ve içimi gıcıklatan şey, kucağımdayken yapınca bırakıp kaçasım geliyor. Şu dişler tamamen çıksada kurtulsak.. Dün gece 5 kez uyandı şuan ruh gibiyim, o uyusada bende uyusam diyordum az önce yattı ama bende nete giriverdim dayanamadım yine..


Haa bu arada emekleme çabalarımızın sonuç verdi. Ayaklar daha bir kıpırdak, emekliyor ama 2- 3 tane adım atıyor, sonra yorulup sürünüyor, kendisini aşağıdaki şekillerden birinde yakalıyorum:)



koltuğun altında sıkışıyor ve çıkmaya çalışırken kafasını vuruyor, tok tok tok ...



Bakıcı olayı için bir gelişme oldu. Bizim apartmanda bir bebeğe bakan bir bayan vardı 3 sene bakmış, aile çok memnundu şu an boştaymış, haber verdiler yüz yüze görüşücez bakalım anlaşırsak çok aramadan bu bayanla başlarız umarım şansımız iyi gider...

Bizim işle ilgili durumlar 1- 2 haftaya belli olacak bakalım ne iş olacağını duyunca sizde şaşırabilirsiniz? ona bağlı olarakta bakıcı olayını çözmem gerekiyor...

şimdi netten bebek telsizi araştırmam gerekiyor bana müsade...

7 yorum:

Ayşe dedi ki...

cok tatli bisi oldu bu kiz ya... emekler emekler, takilma cok. benim kuzenimin bebegi hic emeklemeden yurudu (hatta onun da adi Defne, simdi koca kiz oldu), gobusunu kaldiramiyordu hatun, poposunun uzerinde hareket ediyordu. ben de gobegimin uzerinde donermisim! :)))

Bakici isine sevindim hayirlisi olsun. Tanidik olmasi iyi olmus, tabi sen yine de bak Defne nasil davraniyor kadina diye...

is isini cok merak ettim, ona da hayirlisi... telsiz konusunda birsey diyemicem. ama amazon.com'daki kullanici yorumlari genelde cok ise yariyor. onlari oku...

sevgiler.

fazi dedi ki...

daha bizde dişin d si yok ne güzel bıdık sağlıkla çıkarsın dişleri :) bu arada mimlendiniz bakınız blog :)

Seyhan dedi ki...

teşekkürler Ayşe, kuzeni bir emekliyorki sorma ışık hızıyla ordan orya gidiyor , izlemesi çok zevkli onun için bizimkide emeklesin istiyorum ama yürürse oda kabulüm tabiki, bakıcı ile gelişmeleri aktarıcam bakalım nasıl olacak ilk görüşme.. iş konusu azzz sonraaa.. sevgiler

Fazi teşekkürler en kısa sürde cevaplayacağım ayşe ipek'i öptüm kocaman sevgiler

füsfüs dedi ki...

canım yaa ne tatlı öyle koltuğun altında
defneyi de aynı dönemlerde koyduğumuz yerde bulamazdık hiç çok komikti, bizimki de 8 aylıkken emeklemişti tam
iş konusunu ben de merak ettim hayırlısı olsun
bu arada telsiz alacaksan philips alma derim, birçok markaya göre pahalı ve özellikleri gelişmiş görünüyor ama ben hiç memnun değilim, ses yeterince güçlü değil, uyarı ışığı falan da yok, tv izlerken falan kullanmak çok zor
sen yine de araştır hepsini
defnoşu öperim

ezginin annesi dedi ki...

kablo kemirme pozuna bayıldım yaa. Ne buluyolarsa bu kabloloarda tüm diş kaşıyıcılara bedel herhaldiş gıcırdatma da hakkaten kötü yaa. Allaha şükür, tahtaya vurayım bizimki son bir haftadır bıraktı. yoksa ikimizden birinin dişleri kırılacaktı. Bebek telsizine gelince ben Chicconun en basit modellerinden,sadece bebeğin sesi duyulandan aldım, önemli olan bebiş uyanınca duymak. benim sesimin ona gitmesinin bir anlamı yok çünkü yanına gidecem mecbur, görüntülü de hiç düşünmedim, bence ona da gerek yok. Böyle basit olunca fiyat ta uygundu. Elektrik yada pille çalışıyor,çok memnunum. Tek sorun bazen parazit yapıyor polis telsizi gibi.

Seyhan dedi ki...

merhaba ezginin annesi, bende bir arkadaşımdan tavsiye ile chıcco alıv-cam sanırım , bencede sesin karşı tarafa gitmesine gerek yok, nasılsa ben gidicem ,parazit olayını arkadaşımda söyledi ona taktım çok rahatsız edicimi acaba?

Seyhan dedi ki...

merhaba füsfüs, bizimkide defne gibi olacak sanırım 8 . ayda tam hız emekleyecek , araştırdım telsizi ca chıcco ya kraft en basit modelleri olacak ..fırsat bulup netten alabilirsem tabiki ..sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...