12 Ağustos 2009 Çarşamba

Öfkem hala geçmedi..

Bu akşam yemek için saat 19:00 civarı eşim ve Defne Nil'le Moda Teras'a gittik, Daha önce defalarca gittiğimiz yemeklerini , hizmetini ve ortamını sevdiğimiz bu mekanın kapısından geri çevrildik neymiş? saat 18:00 den sonra bebek giremezmiş, evcil hayvan sokmuyorum içeri ben, o benim bebeğim ne demek giremez çıldırdım. Ayrıca pusetinde uyuyan bir bebeğin size ne zararı olabilir, bebeğimiz rahatsız olmasın diye hızlıca bir şeyler yiyip kalkacaktık zaten.. saatlerce oturup onu ağlatıp yan masaları rahatsız etmek gibi bir amacımızda yok, bu kadar bebek dostu olmayan bir işletme görmedimde duymadımda, kapıdan çevrilmiş olmakta cabası, olay büyümesin Ömer tartışmasın diye o an çok uzatmadım. Ama işletmenin tutumundan hiç hoşlanmadım , galiba oranın sahiplerinin ve çalışanlarını hiç çocuğu yok yada çocuk sevgisinden haberi yok. ve müşteri memnuniyetide umurlarında değil,

Bebekle gidilemeyecek mekanlar diye bir blog açıp baş köşeye oturtmak gerekiyor, siz siz olun sakın gitmeyin derim..

Bebek dostu olmayan Moda Teras'a maillede şikayette bulundum ama ilgileneceklerini sanmıyorum...

15 yorum:

GüLCaN dedi ki...

içeriye bebek almayan bir mekan ilk kez duyuyorum. aman allahım diyorum başka da bişey demiyorum. resmen evcil hayvan gibi davranmışlar. şoktayım... yazık..

anne dedi ki...

bir de böyle oteller var, bebek sahibi olunca öğrendik :D

yeliz dedi ki...

müsadenle oha demek istiyorum, böyle şeyi de ilk defa duyuyorum!!! pes

dağlar kızı dedi ki...

Yuh diyorum başka bir şey diyemiyorum. Nasıl bir anlayıştır bu!!! Neymiş, kendi adıma bundan sonra kapısından bile geçilmeyecekmiş...

fazi dedi ki...

yani yemek yenilen bir saatte neden böyle bir uygulama getirdiler ki acaba? biz de gideriz moda teras a ancak ipek le hiç gitmek fırsatı olmamıştı.Demek gitsek kapıda kalacaktık.saat 20:00 sonrası olsa bile daha kabul edilebilir belki ama 18 çok erken gerçekten

Toprak Aras dedi ki...

inanmıyorum yaa ilk defa duyuyorum böyle bir uygulanın olduğunu
bence bebeksiz de gitmemke lazım böyle sevgisiz işletmelere

Seyhan dedi ki...

gülcancım bende ilkkez tanık oldum böyle bir şeye genelde restaurantlarda pek hürmet görürüz bebekle ilgi artar ama burası bir acayip anlamadım yani...


anne yazar onuda şimdi senden duydum garip ...

yelizcim müsade senin canım bendende bir ohaa :)

Dağlar kızı bende asla gitmem artık.. tavsiyede etmem zaten...

Fazi geç saatte gitsek müzük falan oluyor , gürültülü, zaten girmeyiz ama yemek saatiydi yani anlamadım uygulama çok saçma kabul edilir yanı yok bence ..

Aynur zamanında az gitmedik oraya eve yaın diye tercih ederdik.. şimdi asla gitmem dediğin gibi sevgisiz bir işletme ..

yenianne dedi ki...

İçeri 17:30'da girsek 18:00'de saatiniz doldu çıkın mı diyecekler acaba???Kapıdan çeviren onuda yapar!!!
Anne yazar o otellerden biri Sapanca'da mevcut bizzat test edildi..
Ayıp yahuu...

Ozgur dedi ki...

Ay şaka gibi resmen. Gitmeyiz canım meraklısı değiliz. Ay pek kıro buldum tavrı ben.

Seyhan dedi ki...

merhaba yeni anne bak oda var gerçekten, erken girseydik çıkaracaklardı herhalde ayıpki ne ayıp...


merhaba Özgür kıro , kaba, kabul edilir değil ne desem bilemedim..

füsfüs dedi ki...

ben de çok şaşırdım cidden ilk kez duyuyorum, küçücük bebeğin ne zararı olacak acaba kendilerine merak ettim
böyle yerleri teşhir etmek lazım çok iyi yapmışsın yazmakla seyhancım
şu oteli de yazın bence
mekanları onların olsun bebeksiz mutlu mesut işletsinler

Seyhan dedi ki...

merhaba Füsfüs, yazamadan duramadım, teşhir etmekte fayda var belki akıllanırlar... mailde attım kendilerine.. bakalım döneceklermi? sevgiler

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

ben de eski post tur , sigara içilen zamandır, hani bebek sigaradan rahatsız olur akşam yoğun saat filan diye yorumladım,ilk satırlarda.
yuh yani ya.
sinirr

Seyhan dedi ki...

merhaba Şule-Bilgebebek :) sinir gerçektende ve hala mailime geri dönmediler :( sinir oldum..sevgiler

Berceste dedi ki...

Ruhsatini aldigi belediye'ye sikayette bulunmak daha dogru sanki, zabita memurlari ile bir ziyaret daha yapinca anlarlar bebek girer mi, giremez mi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...