2 Ağustos 2009 Pazar

Pazar Gezmeleri ve Ek Gıda Notları 2


Dün 2 Adet kayısıyı yedi, baktım sorunsuz ağlamadan yiyiyor, gaza geldim arkasından muz ve armut karışımı verdim almadı. Olsun Yerde oynaması için halısı var, fakat her seferinde halıdan çıkıp parkede sürünüyor, hatta parkeleri yalıyor. Bizimki ek gıdayı yanlış anladı sanırım:)

Bugün Ömer'in ısrarı ile dışarı çıktık iyikide çıkmışız, Evde pinekliyorduk. Arkadaşımız Ayten'ine alıp Kanlıca'ya giderken göksu deresindeki restauranta gözümüz ilişki hadi bakalım dedik ve Göksu Marine Cafe Restauranta girdik. Öncelikle hakkını yememeliyim mekan güzel, söğüt ağaçları arasında püfür püfür bir yer, derenin kenarında iyot kokusu ile çimen kokusu karışmış sessiz sakin bir yer...

Fakat menüsü başarısız verdiğiniz fiyatlara göre porsiyonlar çok küçük ve tabaklar boş, garsonlar çok unutkan, siparişi alıp gidiyor, on dk sonra gelip yeniden siparişi tekrarlamamızı istediler, istenilen yemek yoksa benzeri yerine alakasız şeyler öneriyor, Biz balık istedik yokmuş, kırmızı et önerdi, oysa menüde başka balıklarda vardı, içeceklerden biri eksik geldi, Ayrıca bebekle gidilesi bir yer değil emzirme ve alt değiştirme bölümleri yok. Velakin işletme kötü ama mekan güzel yemek için değil ama bence bir şeyler içmek için kesinlikle gidilmeli ...

7 yorum:

fazi dedi ki...

Bizim kız da sürekli parkelerde ve yalamakla meşgul:) bu devrin kızlarının genel huyumudur nedir bilmem halısına koyuyorum durmadan doooru parkeye :)

deniz dedi ki...

o zaman bir tane de yerleri yalarken foto isteriz:)

Seyhan dedi ki...

merhaba fazi , bizim kızlar aynı model desene :)

Deniz ben senin için özel bir poz yakalarım söz, bu arada ben senin bloguna giremiyorum, link vermiyor sanki?

deniz dedi ki...

ben yazar değil,okuyucuyum şimdilik:)
pozu merakla bekliyorum:)

Seyhan dedi ki...

deniz o zaman senide bekleriz blog dünyasına , ama yazar olarak ...

Güner ŞEN dedi ki...

SN Seyhan zaman: restauran olarak bizleri tercih ettiğiniz için teşekür ederim göksu cafe restaurant dah 1 aylık mekan sizde taktiredersiniz ki yeni işletmelerde bazen oturana kadar ufak aksalıklar oalabilir biz bunlararı en az indirmek için inanın çok efor sabrediyoruz enyakın zamnada bu tür aksaklıklar birdaha yaşamayıcağınızı tahüt ederim ayrıca menü acılış için konulan menü siz misafirlerimizin değerlendirmesiyle size eniyi şekilde sunmaya devam edecğiz
bu aksaklıklarımızı berber cözeceğiz birdahki geldiğinizde benimle direk mahtap olusanız sevinirim size ve diğergelen misafirlere yardımcıolmaktan gurur duyarım sevgiler saygılar.

GÜNER ŞEN
0535 716 93 59
Gönderen Güner ŞEN zaman: 04:08 0 yorum
Kaydol: Kayıtlar (Atom) İzleyiciler

Blog Arşivi
▼ 2009 (1)
▼ Ağustos (1)
göksu cevap
Hakkımda
Güner ŞEN
Profilimin tamamını görüntüle

Seyhan dedi ki...

Sayın Güner şen ..

Öncelikle geri dönüş yapmanıza çok sevindim, Yazımdada belirttiğim gibi çok hoş bir mekan, orda hem fikiriz:) yeni açıldığınız bilmiyordum, yeni açılan işletmelerde ufak tefek aksaklıklar olur kabulümdür. Sizden ufak bir ricam olacak bizim gibi anneleri memnun etmek için uafak bir bebek bakım odası yaparmızınız :) yada en azında wc ye bir alt değiştirme aparatı konulabilir nacizane fikrim..

Yeniden görüşmek üzere ilginize teşekkür ederim ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...