17 Ağustos 2009 Pazartesi

Sepet Havası.. Ve Hoşgeldin 4. Diş




**Her bebeğin çamaşır sepetinde bir fotoğrafı vardır. Bir nevi adettendir, e çekelim bali dedik.. En küçük oyun alanı ama Defnoş pek sevdi...

** Zor oldu ama üst sol diş geldi, toplam dört dişli canavar olduk yuppiiiii..

**Bu aralar neler var bakalım, hatun kızımız emekleme işinde son sürhat ilerliyor.. şimdide emekleyip oturmaya çalışıyor, biz Defne'yi desteksiz oturtmuyoruz, daha doğrusu oturtmaya çalıştığımızda öne doğru devriliyordu, şimdi kendi kendine emekleyip oturmaya çalışıyor, pek müdahale etmiyorum, ama çok efor sarf edip kan ter içinde kalıyor, Zaten zayıf bide kilo verirse yandık.

**Ek gıda işi pek başarılı olmuyor, canı isterse 5- 10 kaşık yiyiyor, oda diliyle kaşığı dışarı itiyor, yani tam olarak almasını bilmiyor, ben aradan ne sokuşturursam o kadar işte , çok ısrar edince ağlamaya başlıyor.. Ama olacak ya, bi ilerleme var, bu ayki kontrolde doktorumuz kesin kızacak bana 2 aydır alıştıramadın diye, napayım ağlayınca bırakıyorum



**Bu aralar ana kız indirim sezonunda gelecek yaza kıyafet stokluyoruz , Bana değil ama Defnoş'a.. fiyatlar pek makul kaçırmayayım dedim..


**Tamamlayamadığım bir puzzle vardı , onu açtım yeniden, bakalım Defnoş'un odasını ayırıcazya oraya asarım diyorum, ayrıca kafayı dağıtmak için birebir, gidip gelip bir iki parça koysam biter zaten..

**Defnoş'un kıyafetlerini ayıklıyorum, küçülenleri ayırdım. O kadar duygusal oluyorki insan, şimdi gözüme küçük gelen kızım, ozaman dahada küçümenmiş , tulumlar, çoraplar, eldivenler, hepsi minicik, kokladım kokladım öyle kaldırdım valla :(

2 yorum:

yeliz dedi ki...

seyhancım yemek konusunu takmamaya çalış. uyku düzen gibi yemek de bebeklerin karakteri ile alakalı, belki rahat bırakınca yer. hem gelişimi son derece iyi görünüyor. bu arada o sepetten annemde de var:) veeee.... 4. dişe tebrikler, süper gidiyr valla

Seyhan dedi ki...

yelizcim yemek konusunda ilerleme var sanki dilimi ısırayım..son aylarda biraz az kilo aldı ama genel geişimi çok iyi:) hatta doktorumuza göre bir çok bebeğe göre önde giden şeyler var , diş, emekleme , motor gelişimleri vs sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...