26 Ekim 2009 Pazartesi

9.Ay Kontrol

Günler hızlı hızlı , ama tekdüze geçerken yandaki takvimde 9 aylık olduk bile. Akşam blogta gezinirken Ömer'i çağırıp takvimi göstedim duygusallaştık... 9 ay dile kolay 1 yaşa ne kalmış şurda...

Bugün doktora gitik, genel kontrol,boyunu ölçtürmedi hatun, sırtı yere gelmedi bir türlü ama uzadı ben farkındayım, uzanamadığı şeylere uzanabiliyor, mesela kitaplığın 2. rafı..Kilo işte o kötü 7670 gr. olmuş, çok az almış yine ama takmamaya çalışıyorum napalım.. Alttaki 2 dişe arkadaş geliyormuş:) zaten belliydi kabarmıştı diş etleri, ve eller yine ful ağızda..



Sonra balığa geçtik ek gıdada güldüm doktora öbürlerini hallettikte balık kaldı :) neyse denemeye başlanacak çorba tarifi bulmalı şöyle güzelinden sizde varmı?

Domuz gribi konuşuldu, okula giden kardeşi varmı dedi doktor. Bu önemliymiş, şu ara çok salgın dedi, çok fazla insanla haşır neşir olmayın dedi. Oyun grubunu söyledim, erteleyin dedi:( ama erteleyecek halde değiliz . Defne hastanedeki tüm çocuklara sevgi patlaması ile saldırıyor, çok fazla sosyal sanki, konuşuyor, bişeyler anlatıyor, ellemeye çalışıyor, kucaktan yere inmeye çalışıyor, yani Defne arkadaş istiyor yapacak birşey yok, arkadaş bulunacak..

Aşırı bir terlemesi vardı özellikle kafasında, saçlar ıslanıyordu o derece, D vitamini yapıyormuş, normalmiş...

Durumlar böyle, hal ve gidişattan Pekiyi aldık.

Bu yazıda fotosuz oldu ama neyse, eklediklerimize sayalım..

7 yorum:

elif dedi ki...

bulusma hakkında;
sen oyun grubunu haftasonu olarak mi dusunuyrsun?
ben haftaici daha rahat edicem, malum zaten evdeyim butun hafta,
31 ekim OK gibi, cuma haberleselim

Seyhan dedi ki...

İlkaycım bende evdeyim ya onun için senin gibi hafta içi düşünüyorum, haftasonuda bize kalsın diye , ama tanışma için bir seferlik cumartesi buluşalım tüm anneler gelebilsin , sonra hafta içi ayarlarız..

füsfüs dedi ki...

küçük defnoşa maşallah, kiloyu da çok takma boşver, sağlıklı ya gerisi önemli değil
şu hafta sonu buluşmasına, istanbul kabuslarını yaşamadan önce karar verseydiniz gözümü karartıp gelirdim belki ama şimdi çooook zor, eşim istanbul lafına bile gıcık ki çok sever aslında, orda okumuş falan ama arabayla istanbul bizi yutuyor:((
siz buluşun kalbim orda:)

yenianne dedi ki...

Gelebilir miyim acaba diye sesli düşünüyorum şu anda..Ama Aras biraz sıkıntılı,burnu akıyor,öksürüyor(gerçi dişten galiba ama)havada yağmurlu olacakmış ama bakalım....Hem Kiraz'ın kargoyu elden teslim ederdim....

Şu terleme meselesi benim de canımı sıkıyor..sizin doktorda D vitamini eksikliği mi dedi?

9.aya geldiğimizde sizin şu anda kiloya gelebilecek miyiz acaba :((

Alya Derin Sönmez dedi ki...

canım terleme ile ilgili ne söyledi tam olarak.alyada da mevcut..
kiloya takılma önemli olan sağlıklı olsunlar.
herşeyin iyi olmasına sevindim.öperim

Seyhan dedi ki...

füsun, aslında ne iyi olurdu ama kısmet , belki biz geliriz oralara..

evet evet emir arasta gelsin lütfen..kapalı bir alanda buluşuruz park olmayacak sanırm ..

gülşahçım .. kilo böyle geldi böyle gidecek herhalde napalım artık.. bizde sizi öptük sevgiler

Seray dedi ki...

Seyhan'cığım, balık çorbası tarifi gördüm aklıma sen geldin. Bir göz at bakalım aklına yatarsa bir denersin.

http://www.bebegimneyesin.com/balikli-bebek-
corbasi/

Sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...