23 Ekim 2009 Cuma

Barikatlar aşılmak içindir

Büyüdükçe zor olur derlerdide inanmazdım, ne güzel yürüyecek, emekleyecek, peşin sıra gelecek nesi zor derdim. Ama bizim hatun sıralama işini abartıp tırmanma moduna geçerek her yükseltiye ayağını kaldırıp çıkmaya çalışması ve başarıya ulaşması sonucu evimizin eşyalarının bebeğe uygun olmadığını idrak ettim. Bizim şöyle 2 kademeli alçak ve uzun bir tv ünitemiz var . Hatun kişisi ona çıkıyor, dokunmasın diye üstüste koyduğumuz kolonları elliyor, dekoderi kurcalıyor, ve en kötüsü üzerinde ayağa kalkıyor. Odanın şeklini değiştirelim dedim, babamızın müsait olmasını beklerken kızın hızına yetişemedik. Önüne kurduğum sandalye barikatını aşarak hedefine ulaştı ve düştü üstelik düşerken sarıldığı kolonda kafasına düştü. Neyseki bişey olmadı.



Barikatı çözmeye çalışırken sandalyenin altına girip elleri ile oturma kısmındaki tahtayı düşürmüş kendisini bu halde yakaladım:)

Bu keşfetme dürtüsü engellenemez sanırım. Özde inatçılıkta var . Kime benzediyse:)


4 yorum:

ŞEKER dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun..
inan, bizim evde de durum aynı. her şey çok tehlikeli :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bu modeller böyle seyhancım. bir günde update olup daha dün beceremediklerinin üstesinden geliyorlar. kolay gelsin.

elif dedi ki...

of of offf
su zıpıra bakın!
kolay gelsin Seyhan =) dorugun emeklemedigine sukrettim valla =)

Seyhan dedi ki...

Şekercim allahtan iyiyiz, ama eşyaları napıcaz bilmiyorum. herşeyide çıkaramıyorz odadan , sonuçta kullanılan şeyler arada kaldık valla..

hülya aynen dediğin gibi , o bacağını atma olayını ne zaman fark ettide yaptı anlamadım , bir baktım bacağını atmış, üstüne çıkmış..yandık valla

Kirazcım, Doruk içinde az kldı bak yakında oda aynı şeyleri yapacak..Azzz Sonra :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...