19 Ekim 2009 Pazartesi

Bebişlere Kış Modası..

H&M en sevdiğim bebek giyim markalarından biri, özellikle benim gibi kız bebek sahibi olup allı güllü pembiş şeyleri sevmeyenler için çok cool modeller var, hani büyümüşte küçülmüş hesabı, bazen büyük bedenleri olsada bende kızımla bir örnek giysem diyorum. Pantalonların hepsi belden lastikli ve düğmeli, hani hamileyken giydiklerimiz gibi düğmeden ayar yapıyorsun, büyüsekte giymeye devam ediyoruz.





ayakkabı giydirebilsem bunu kesin alırdım..yada seneye kışa..






























araya bir etek koyalımda ayıp olması:)

6 yorum:

Seray dedi ki...

Seyhan ve pıtırcığı hoşgeldiniz.. Özlemiştik valla.. bir solukta okudum Defnoşu.. Maşallah görmeyeli kocaman olmuş..

Araya ayrılıklar girmemesi dileğiyle..

ŞEKER dedi ki...

ayyy yanlış okumuşum :)

ŞEKER dedi ki...

ne kadar güzelmiş bunlar yaa bayıldım :)
ayrıca o ayakkabının büyükleri de var. ugg diye bir markanın. gittigidiyor da görmüştüm ben ve hatta almayı düşünüyorum :)

füsfüs dedi ki...

modeller harika cidden
defne'ye düz, desensiz, çiçeksiz, nakışsız ve de boncuksuz bir kot arıyorum, bulamıyorum, yok
bulsam erkek reyonundan alacağım oradakiler de ayıcıklı, arabalı, süper kahramanlı
çocuksa rüküş olmak zorunda sanki

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Kızınıza maşallah.
Ben de allı güllü şeyler hiç sevmediğim için kızımın herşeyini Mothercare VE GAP den alıyoruz. Almanyadan bir arkadaiım H&M markalı elbise getirince haberdar oldum markadan. Etek, oempe hırka ve botlar çok güzel.

Seyhan dedi ki...

seraycım hoş bulduk canım buralardayız artık..

şeker botlara bende bayıldım ya kızada kendimede alırım belki..

füsuncun bu markadan ablam alıyor bize , defnoşun bir yığın kotu var sade desensiz bende öyle çiçekli böcekli armalı işlemeli hiç sevmiyorum. alttaki yazımdaki krem kot bu marka mesela , ama türkiyede yok malesef..

merhaba r2dr mothercare güzel bende seviyorum ama ondada çok süsülü şeyler var, sade bulmak zor asıl zara güzel bence tam benlik..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...