20 Ekim 2009 Salı

Defne Nil - Ozan Buluşması

Ozan namıdiğer Ozi benim eski şirketten arkadaşımın oğlu, Daha ortada bebişler yokken kendileri iş için Ankara'ya taşınmıştı ve araya mesafeler girince görüşememiştik, kopmuştuk. Ve nasıl buluştuk anlatsam komedi, Şimdi ben bir süre önce Turkmax'te Anne Olunca Anladım diye bir program var onu izliyordum, telefonla biri bağlandı adı yazdı yeni doğum yapmış, bebeği ile ilgili konuşuyor altta isim yazıyor, konuşma arasında eşinin isminide söyledi, bu kadar tesadüf olamayacağını düşünüp, telefonlarını bulduk değişmiş, kapanmış ulaşamadık. Ortak arkadaşlardan bir şekilde yeni telefonlarını bulduk, nasıl buldunuz bizi diye sordular . Televizyondan dedik:)

Velhasıl istanbul'a geri dönmüşler Defneden 20 gün büyük bebişleri olmuş, 1 ay kadar önce kendilerine hoşgeldiniz ve bebişinizi güle güle büyütüne gittik. Bugünde arkadaşımın eşi şirketten izinliymiş, fırsat bu fırsat dedik buluştuk. Bize geldiler, Kızım diye demiyorum çok sıcak karşıladı Ozi'yi öpmeye falan çalıştı, ama Ozi kaçtı, Bizim kız Arda'dan alışık tabiki bebeklere hiç yabancılamadı, oynamaya çalıştı, ama Ozi biraz çekindi sanki.. Neyse buluşmaya görüşmeye devam, çocuklar alışacak birbirine, ayrıca evler yakın, taksiyle 5 dk .. Kızıma oyun arkadaşı yaptık:)

Bu arada Ben Ozi'nin annesini pek tanımam 1- 2 kez karşılaştık daha önce, ama bebekler olunca , sohpet etmek çok kolay oldu , seninki ne yiyiyor, ne zaman yatıyor, neleri yapabiliyor, vs. Düşündümde kendimizden hiç bahsetmemişiz... Neyse bir dahaki buluşmaya

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...