14 Ekim 2009 Çarşamba

Son Parklar..Ayakkabı Sorunu


Defne'yle bugün camdan baktık güneş var. Hadi dedim çıkalım son güneşleri yakalayalım ama çıkar çıkmaz yanıldığımı anladım çok soğuktu. Bizde çıktık bir kere parka gittik tek tük anne ve bebekler vardı, gelmişken sallandı biraz, kapşonunu ben takıyorum o çıkarıyor, zaten ayağında ayakkabıda tutmuyor hemen sürterek çıkarıyor..çok hafif ayakkabıları var ama nafile, bu ayakkabı olayını çözmemiz gerekiyor ayakkabı olmayınca yürütemiyorumda tabiki hepsi bağlantılı :( napsamki ? hal böyle olunca evin yolu tutuldu..










3 yorum:

Ayça dedi ki...

aynı problem bizde de vardı hatta başlık atmıştım yürüyor ama ayakkabı giydiremiyorum diye :) 1 yaşına kadar ayakkabı filan giymedi giydiremedik. sonra yavaş yavaş alıştı. hiç sıkma onu zamana bırak o hazırsa zaten oluyo. Atta gitmek için ayakkabı şart olunca bayılarak istiyor sonrasında:)

Ayşe dedi ki...

Defnecik, papileri giymek lazim teyzeciim. onlar olmadan atta olmaz...

seyhan, agliyor mu? yani bir sebebi var mi? alti yumusak falan bisiler giyse? anlatsan ya da, bunlari giycez attaya parka falan gitcez diye...

tabi benim oneriler hep deneme yanilma.. :)

Seyhan dedi ki...

Ayça hatırladım şimdi beklemeye ve denemeye devam desene...

Ayşe ağlamıyor teyzesi sadece sinir oluyor ayaklarını sürte sürte ,elleriyle çeke çeke çıkarıyor , aslında çok yumuşak ve hafifler ama istemiyor işte bu arada çok tatlısın papileri giymek lazim teyzeciim bayıldım..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...