28 Kasım 2009 Cumartesi

Bir Uyudum Bir Uyudum Sorma ..

Defnoş uyku düzenizi kendisi belirledi .. ne kadar erkene çekmeye çalışsakta olmadı .. akşam saat 22:30 sa uyumaya programlandı.. gece bir kaç kez kalkıp emip tekrar uyumaya devam ederek sabah .. 10:00 gibi uyanıyor.. Bir bebeğe göre garip bir düzen biliyorum ama sabah uykularını çok sevdiğim ve çalışmadığım için benimde işime geliyor.. neyse montessori egitimi grubuna katıldığımdan beri dönen mailleri okuyorum.. Bu ara günün konusu uyku düzeni, bende maillerde etkilenerek bir düzen oturtayım diye düşünürken, bizim kız kendi kendine gece uyanmalarını önce azalttı saat 04:30 da sadece 1 kez kalktı. ve dün gece gece 24:00 te emip sabah 09:00 a kadar deliksiz uyudu ..tabiki bende.. arada mıkırdandı ama yatakta yer değiştirip uyumaya devam etti.. bizde bu durumdan cesaretle yatağını odasına taşıdık.. hazır babişkoda evdeyken odasında uyumaya alıştırma çabalarıma destek olacak. umarım o yatak bizim odaya tekrar girmek zorunda kalmaz..

5 yorum:

yeliz dedi ki...

maşallah:) ama resmen kıskandım son 2 aydır uyumuyorum!!! tatlı defne nili öpüyorum

elfeyp dedi ki...

Kolay gelsin :) Odasında uyuması hem zor hem de çok güzel. İlk başta kızım büyüyor mu diye seviniyordum ama gece birkaç kez odalar arası mekik yoruyor :) İyi uykular...

dağlar kızı dedi ki...

Maşallah... Tatlı bıdık:) İyi bayramlar diliyorum. Çok güzel bir bayram hediyesi olmuş:)

uğurlu gelecek dedi ki...

hadi inş sende geniş yatağında rahat rahat yatıp uyursun..:)

Seyhan dedi ki...

yelizcim umarım Arca'nın uykuları bir an önce düzene girer.. uykusuzluk çok zor gerçektende ..

elf bende en az 2 kez gidiyorum gece ve sabah babamız işe gidince yanıma alıyorum şimdilik rahat bakalım umarım bozulmaz..

dağlar kızı teşekkür ederim.. sevgiler

uğurlu gelecek inşallah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...