18 Kasım 2009 Çarşamba

Kız Kıza...

Yine kız kıza kaldık babişko ''Uluslararası Otel, Restoran, Gastronomi Donanım ve Teknolojileri Fuarı''ında dün fuar alanı düzenlediklerinden sabaha karşı 04:30 da geldi 2-3 saat uyuyup yine fuara gitti bugün ilk gün, akşamları geç gelecek.. Defne Nil yatmış olacak buda benim işime gelmiyor:( en azından bir kaç saat o ilgileniyordu şimdi kaldık kız kıza .. Bu ara Defne çok huysuz eli hep ağzında diş geliyor yine..yemiyor içmiyor, sürekli mız mız , ve itiraz halinde, kucak istiyor, akşam derin uykuya geçemedi bir türlü yatırıyorum 10 dakika sonra ağlayarak uyanıyor hadi tekrar yatır.. yeniden ağlıyor.. Bir ara ateşimi var dedim. Malum grip heryerde.. oda yok.. Diş tir diş ..
en son 2 gibi uyutabildim..

Gece babasını görmeyince özlemiş sabah Ömer giyinmiş çıkarken uyandı bizimki aralık kapıdan babasını gördü. Başladı ağlamaya kucağına aldırsın diye.. Baba kız öpüştüler biraz .. Ömer gidince arkasından 15 dakika ağladı..iki gözü iki çeşme hemde..

Bu arada fuar 22 kasıma kadarmış:( pazar günkü planımızı nasıl gerçekleştiricez bilmiyorum.. Kısmet..

5 yorum:

Yasemin Aktuğ dedi ki...

bende akşamları eşimin eve gelmesini dört gözle bekliyorum 2-3 saat ilgileniyo süper oluyo.
sana kolay gelsin.

Seyhan dedi ki...

sağol Yasemin sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Bizde sıklıkla kalıyoruz kızkıza , zor oluyor hakkaten . İnsan babasıda ilgilensin , biraz başka işlere bakayım modunda oluyor çünkü.
Ne diyelim , siz yinede tadını çıkarın kızkıza muhabbetlerin . Bu arada Defneciğim çok tatlı , güzel büyüyor :) Öperim onu.

Selda dedi ki...

sizleri okudukça hem bebek için hevesleniyorum hem de gözüm korkuyor ama sayenizde gerçekten çok tecrübe ediniyorum. Şimdiden kocama bebek olunca yarı yarıya paylaşacağız sorumluluğu diye telkinlere başladım bakalım işe yarayacak mı :)))

Seyhan dedi ki...

merhaba büyülü bahçe, bencede sen telkinlerini yap.. ilk aylar pek mümkün olmasada azcık büyüyünce mesela ek gıdalara geçince destekleri daha kolay oluyor.. sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...