21 Aralık 2009 Pazartesi

Aktivite Yaptık...

Montessori Egitimi blogundan takip ettiğim ve Defnenil'lin ayına uygun etkinliklerden birini yaptık dün. Dışarı çıktığımızda topladığım yapraklar ve kozalağı bir kutu ile kendisine sundum. Merakla inceledi. Zaten yapraklarla dışarıda oynamıştık onlara aşina, yine evirdi çevirdi, parçaladı, hatta tadına baktı..



Defnenil'in yaşına uygun pek birşey bulamıyorum. 1 yaşından sonra daha çok şey yapabileceğiz sanırım. Yerli yabancı bloglarda çok hoş şeyler var ama henüz onlar için çok küçük kalıyor. Bende unutmamak için arşivliyorum ileride işimize yarayacak... Aslında biraz annenin hayalgücüne kalmış bir konu, ben pek yaratıcı değilim sanırım :(

11 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

aynen ben de hiiic yaratici degilim.
o kutu puzzle kutusu mu =)

Seyhan dedi ki...

o zaman biz kopya çekicez hep...evet puzzle 1000 lik bira şişeleri yapmıştım onun kutusu ..

füsfüs dedi ki...

aa bak aklıma geldi, hergün yine bu kutunun içine ev içinden topladığın 5-6 objeyi koyup incelemesi için önüne koyabilirsin, ses çıkaran naylon parçaları bile olabilir
küçük bir kutuya pirinç koyup ses çıkarır hale getirip onu da kutunun içine atarsın, koku için lavanta kesesi olabilir mesela
eline alıp tek tek inceler, vakit geçer hem de

Seyhan dedi ki...

füsun, evet onlarıda yapabilirim.. bugün kağıtlarla oynamayı düşünüyorum bakalım bişeyler yaparız belki...çok sağol yardımların için...

yeliz dedi ki...

yok gerçekten 1 yaş altı pek etkinlik yok. bakalım kiraz bana akıllı bebekler akademisi kitabını gönderecek, belki ordan bişeyler çıkar. ben de çok yeteneksizim hiç aklıma bişey gelmiyor:(

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Biz hiç böyle şeyler yapmıyoruz. Üşendiğimden midir nedir?
... ama senin kızın bu aylarda en seveceği şey onları yemeye çalışmak olacak (: Tecrübeyle sabittir.
Öptük :)

Seyhan dedi ki...

Yeliz güzel bişeyler bulursan paylaş olur mu?

Hatice o da yedi zaten öyce oynadı. Sıkılınca yemeye çalıştı:)

IŞIL dedi ki...

kızın çok tatlı cok

Seyhan dedi ki...

ışıl bencede sağol :)

Canfeza dedi ki...

Seyhan'cım, Defneyle benim kız arasında 2 ay var, biz mi arkadan geliyoruz, siz mi çok gayretlisiniz bilmiyorum ama genelde ikisinin gelişimleri birbirine çok yakın : ))
bende arada gelip baknıyorum aktivitelerinize, yaptıklarına, gayet başarılı buluyorum bu konuda seni. Takipteyim : )

Seyhan dedi ki...

Canfeza, çok sağol canım, günlerimiz birbirinin aynı olmasın diye uğraşıyorum. yoksa hem o sıkılıyor hem ben.. Öpüyorum sizi sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...