15 Aralık 2009 Salı

Büyüdümü ne?

Bugün Defnenil gözüme çok büyümüş geldi. Bu sonuca nasıl mı ulaştım.

Optimumda gezdik. alışveriş yaptık, vitrinlere baktık, Cafede oturduk. Kavanoz mamasını zorlamadan yedi. Babişko tatlı - kahve, ben çayı soğutmadan içtik.

O arada Defnenil ne mi yaptı. Alt kattaki buz pistinde kayanları seyretti. Masalar arasında gezindi. Gelen geçene gülücük attı.. Sıcak bişeyler içmek ne güzel.. Kızımın büyümesi daha da güzel...


Yola çıkmadan ayna karşısında son haline bakarken..


Ve yolda ''kısa mesafe uyusam değer mi acaba? '' diye düşünürken :)


Not: Bugün yürüyüş ayakkabısı aldım. Evdeki koşubandı işlevi doğrultusunda kullanılmaya başlanacak. Mantıklı hedeflerim var önce 5 kilo vereyim. gerisi gelir nasılsa... Hadi hayırlısı...

4 yorum:

Birben dedi ki...

Ne güzel geçmiş alışverişiniz.Bu günlerin keyfini bilin,çok gezin 14.aydan sonra coşabiliyor bu bebek milleti,oraya buraya saldırabiliyor meraktan:)
Kilo konusunda sonuna kadar arkandayım...Benim de 5 kilo vermem lazım:)Ben de bisikletimi çıkarıyorum salonun ortasına:P

BosandaSemeriniY dedi ki...

Kosu bandi isin, yurume ayakkabisi sart, yoksa, yururken bilek liflerimziden bazilari zarar gorebilirmis(boyle okumustum, bu yola bas koymadan once).

Keske benim de verecek sadece 5 kilom olsaydi, keske:(

Ama olacak bu defa! Ya olacak, ya olacak.
Sevgiler

sevil dedi ki...

Defne yuruyormu ben kaçırdım galiba:) maşallah ben kosu bandı ile 11 kilo verdim son 5 kaldı ama diyete tekrar donmeliyim kolay gelsin arkadasım hepimize:)

Seyhan dedi ki...

Merhaba Birben , bana kalsa koşubandıda salona geşecek ama şöyle tv karşısına , duvara bakarak koşmakta sıkıcı:)

merhaba BosandaSemeriniY vallahi nikeden aldım ayakkabıyı , ona verdiğim paranın hatrına koşmam lazım artık:) benimde 5 kilom yok aslında 9 kilom var ama ilk hedef 5 vermek ... sanada iyi şanslar banada tabi..

Sevilcim. Yürüyor ama öyle rahar rahat büyük insan gibi değil tabi arada düşüyor .. 11 kilo süper bende ilk aldığım dönem daha defneye hamile bile değildim. 5 kilo vermiştim hemde 1 ayda ..bakalım inşallah işe yarar .. sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...