14 Aralık 2009 Pazartesi

Ciciler..

Kendime 20 çift ayakkabı alsam, onun ayağındaki ayakkabısından mutlu olduğu kadar olamam herhalde...

Dün nautilusa gittik uzun bir ara vermiştim. Malum grip korkusu.. Neyse iki adımlık yere arabasını götürmeyelim dedik. Daha kış için koruyucu zımbırtılarını takmadık çünkü. Neyse biraz kucakta biraz yürüterek.. yürüyor demiştim dimi :) tavaf ettik . Sonra teyzesinin aldığı spor ayakkabıları ile rahat etmez dedik, bir ilk adım ayakabısı aldık. Babişko çiçekli böcekli pembe tokalı bişey beğendi. Bende daha klasik şık bişey , bakın bakalım hangisi alınmış :) bunları giydirdik. biraz turladı mağazada.. sonra çıkarmadan ödeyip çıktık. biraz daha gezdi.. çok sevdi. evdede giydirdik, eli sürekli ayağında.. O mutlu ben mutlu..






10 yorum:

Anonymous dedi ki...

teyzede çok mutlu...
iyi günlerde kullansın prensesim benim.

Ayşe dedi ki...

caniiim, cok tatli olmus.... gule gule, iyi gunlerde kullansin.

GüLCaN dedi ki...

iyi günlerde, güle güle giysin papilerini.. pek yakışmış.. :)

mine dedi ki...

güle güle giysin defnoş..

SERRA dedi ki...

çok cici olmuş biz de ablasının ilk ayakkabılarını giyiyoruz:)

Canfeza dedi ki...

Ne kadar temkinli atıyorlar o ilk adımlarını, penguvenvari yürüyüşleri bitiriyor beni..

Bizimki de Defnoşla aynı durumda..: ))

Ciciler uzun, güzel yürüyüşler getirsin : )

ŞEKER dedi ki...

maşaallah erken erken yürümüş :)
güle güle giysin cicilerini, darısı bize :)

Seyhan dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar ..sevgiler...

fazi dedi ki...

bizde de gündem ayakkabı şu sıralar. nerden aldınız natilusta? ben de bi kıllık durum var beğenemiyorum bi türlü.

Seyhan dedi ki...

Fazi' ayakkabı dünyasından aldık. mothercarede seçenek yoktu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...