22 Aralık 2009 Salı

Işık oyunları..


Korku filmi sahsesi gibi olmuş :)


Akşam çekmeceleri karıştırırken ufak bir el feneri buldum. Aklıma Defnenil'le oynamak geldi. Taktım ben bu aktivite olayına:)

Lambaları söndürdük, feneri yaktık. Önce ben Defne baba nerde? diye sordum sonra fenerle babasını gösterdim. Devam ettim çiçek nerde? çiçeği gösterdim. Mama nerde? mamasını gösterdim. Böyle odadaki objelere tek tek baktık. Sonra duvara yansıttım ve odada gezdirdim. gözleriyle takip etti. Sonra feneri Defnenil'e verdim. Oda duvara, masaya, kendine tuttu. Elinde inceledi. Yansımaları seyretti. Biz çok eğlendik..

8 yorum:

istebudurhayat dedi ki...

çok güzel bir aktivite yüzündeki şaşkınlığa bakarmısın yavrum benim mşlh

elfeyp dedi ki...

Biz de çok seviyoruz bu oyunu. Babasının arada ipin ucunu kaçırıp vuuaa diye korkutması beni delirtiyor ama Güneş bayılıyor gülmekten. İçinde ne var acaba diye kırmışlığımız da var bir feneri :)

GüLCaN dedi ki...

ikinci fotoda o yanakların tam yemelik olduğu gayet net bi şekilde görünüyo her ne kadar ışık tek yanakta olsa da :))
aktivitelere kafayı takmakla iyi ettin. yapabiliyosan ne güzel. gelişim için çok önemli bunlar.

Dolunay dedi ki...

masallah pek tatlıymış kuzunuz.

anne dedi ki...

Seyhan, çok başarılı bir annesin vallahi. Tebrik ediyorum canım:)

Seyhan dedi ki...

hoşgeldin iştebudurhyat:) teşekkürler

elfçim bizde bugün bozduk galiba:( çalışmıyor..

gülcancım evde olunca birgünümüz diğerinin aynısı..defnenile çok bişey katamıyormuşum gibi geliyor.. kendimi yetersiz hissetmeye başladım .. bali hergün en az 1 aktivite yapalımda değişiklik osun çocuğa..

dolunay hoşgeldin..teşekkürler

anneyazar ben bu aralar kötü hisssediyorumgülcanada belirttiğim gibi yetersiz, hergünümüz bir diğerinin aynı..yani söylediğin gibi başarılı değilim. hemde diğer bloglardaki annelere baktıkça, dahada yetersiz hissediyorum :(

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Merhaba Defnenil.Blogunuzu çok beğendik.Aktivitelerinizi daha çok beğendik.Çok güzel bir fikir.En kısa zamanda biz de deniycez Nisanla.Tebrik ederiz.

Seyhan dedi ki...

sağol Füsun.. hep beraber daha güzel fikirler buluruz inşalah .. sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...