28 Aralık 2009 Pazartesi

Korkma kızım ''cici cici'' dedim ama bakalım...


Pazar günü Ömerin annelerine gittik. Amerika'da yaşayan bir akrabaları var. Türkiye'ye her gelişlerinde görüşürüz, çok tatlı bir çift Defnenil'i görmek istemişler özlemişler, onlarla buluştuk.


Erkenden yeniyıl hediyelerini aldı kuzu. Babaannesi Playskool Yaramaz Toplar almış. Defnenil kutuları bir hışımla açtı pil yoktu oynayamadı. ama görünürde sevdi.


Eve gelirken bie heves pil aldık denedik. Biz ondan hevesli :) ve bizimki kaçacak delik aradı. Korktu her çalıştırmamızda dudaklar büzüldü, ağladı ve kaçtı. Çok şaşırdık çünkü Defnenil korkmaz pek.. Mesela karanlıkta odaları gezer fıldır fıldır. Biz salonda otururken o karanlık koridoru geçip bizim yatak odasında karanlıkta oynar mesela korkusuzdur yani.. öyle sesten falan etkilenmezdi biz çok şaşırdık tabi. Israr etmeden kapattık , kapalıyken sorun yok oynuyor, ama çalıştırıp toplar fırlamaya başlayınca panik oluyor. Toplarda çok fırlıyor gerçektende :(


Bu sabah yeniden çalıştırdım, Defnenil'i kucağıma alıp cici falan yaptık önce, alıştırma turları :) sonra akşama göre daha iyiydi sanki en azından ağlamadı zamanla oynayacak herhalde yada Arda'ya gidecek..Cesur erkeğime :)



Sonra diğer hediyelerini açtı.. çok tatlı bir mont, ve çanta, çantasında ses çıkaran telefonu, aynalı pudrası :) ve küçük çüzdanı var.. pek sevimliler. Çok güzel şeyler var yurtdışında buralarda yok, yada ben bulamıyorum. Evden dışarı çıkmayınca bulunmaz tabi :(



3 yorum:

anne dedi ki...

Yaramaz toplardan bizde de var ve Nurşen'de aynı tepkiyi vermişti. Sesi ürkütücü geliyor bebeklere sanırım. Aslında bu oyuncağın sesinin ona göre ayarlanması gerekirdi diye düşünüyorum ama zamanla alışıp zevkle oynamaya başladı. Defne'de alışır merak etme.
Ben de aynen cici cici diye alıştırmaya çalışmıştım. Fırlayan top yerine bir topu koyarsan o top kendi durduğu yerde dönmeye başlıyor ve fırlamıyor bebek onu almaya çalıştıkça da oyuncağa ve sesine alışıyor. En azından biz de öyle oldu. Güle güle kullansın hediyelerini, hepsi pek cici:)

Berceste dedi ki...

Gule gule kullansin hediyelerini. Pitircik hanim ile bizim Ponpon hanimin aralari pek az, hamileyken de takipteydim ;-) Bizim bu hafta dogumgunumuz bakalim ne yapacak kucuk hanim? Oyuncak konusunda ben de cok s1k1ntidayim. Sepetinden butun oyuncaklari asagi indiriyor. Sonra gezmeye basliyor. Bir tek kurabiye kavanozu onu biraz oyaliyor. O kadar. Digerlerinin hicbiri uzun sure ilgisini cekmiyor. Onun yerine bilgisayar basinda gorurse beni ya da babasini, kucagimiza cikip mouse'u cekistirmeyi daha cok seviyor.Ayni zamanda bir ip delisi! Ipe benzer ne bulursa kedi gibi pesinde...

Seyhan dedi ki...

Anne yazar aynı anlattığın gibi tek topla oynatınca alıştı valla sağol ama ses konusunda sana katılıyorum çok fazla ..

Berceste sen efnen nili anlatmışsın ya ''Sepetinden butun oyuncaklari asagi indiriyor. Sonra gezmeye basliyor'' kısmı aynı biz:) bilgisayarda da aynı tepkiler..Doğumgününüzde şimdiden kutlu olsun..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...