30 Aralık 2009 Çarşamba

Kızıma gelmiş...

Defnenil'in ilk mektubu geldi. Ege Bahar göndermiş. Blogta görmüştüm hatta yorum yazıp bizde isteriz demiştim ama, yorumuma yazılan cevabı okumamıştım. biri zaten bizimmiş.. daha doğrusu Defnenil'in miş. Adına yazılmış bir zarf ..ve güzel dileklerle dolu yeni yıl kartı açıp okumak istemedim ama, babası okuma yazma öğrenenen kadar beklemeyelim dedi :) Hatıra kutusuna kaldırılacak bir ilk.. çok teşekkürler Ege Bahar. Laf aramızda çok şanslısın çok düşünceli, nazik, bir annen var...

2 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhancım nasıl güzel sözler bunlar...hem utandım, hem çok mutlu oldum inan...yüzünüzde tatlı bir gülümseme yaratabildiysek ne mutlu bize...Defnecikle, eşinle ve tüm sevdiklerinle çok güzel bir yıl diliyorum arkadaşım...sevgiler, öpücükler....

Seyhan dedi ki...

Özlemcim. tebessüm nedemek çoook memnun oldum. sanada eşin ve Ege Baharla uzun sağlıklı yeni yepisyeni yıllar dilerim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...