19 Aralık 2009 Cumartesi

Odayı ayırma, Yürüme videosu, ve Diğer Şeyler...

Defnenilin odasını ayırdık ama ben gelişmeleri yazmayı unuttum...

Kızım odasında yatmak istiyormuşta haberimiz yokmuş.
Bizim yatak odasıyla, Defnenil'in odasının arasında bir başka oda var. Mesafe nispeten uzak duymam, ağlar farketmem, diyordum ama hiç sorun çıkmadı. Hatun gık diyor ben uyanıyorum.
Ömer şöyle diyor ''Ben Defnenin sesini duyduğumda sen oda kapısından çıkıyor oluyorsun'' ne kulak varmış bende :) ..
Gece uyanma süresi biraz daha uzadı sanki, En azından biz yatarken en ufak bir sesten hemen huzursuz olurdu. Biz gece tuvalete, su içmeye kalkınca , yatağında dönmeye başlar çogunluklada uyanırdı. Şimdi bu sebeplerden uyanmıyor en azından. Hatta bir gece sabaha kadar deliksiz uyudu.
Tabi bazı geceler mesela dün gece yine 7-8 kere kalktı . Bu durumda odamıza geri dönmektense onun odasındaki kanepede yatmayı tercih ettim. ama bu çok sık olmuyor.
Velhasıl odasını ayırmak iyi oldu. Gündüzde salon ve odası arasında mekik dokuyor. Ortalarda yoksa odasında yaramazlık peşindedir :) Odasını benimsedi yani...
Hala ayırmayanlar varsa sizde şansınız deneyin derim.


Gelelim yürürme olayına, arkadaşlar eş dost video koy diyor ama, ben bi türlü çekemedim. Ne zaman elime makinayı alsam Defnenil elime saldırıyor ve çektirmiyor kendisiniz.. Bugün güneş açtıda dışarıya çıktık. Hem hava alalım hemde kuru yapraklara, kedilere çimenlere merhaba diyelim dedim. İşte orda çektiğim bir video tabi ben makinayı açıp video moduna getirene kadar Defnenil yoru yarılamıştı ama bir kısmını yakaladım yinede..


Ve Diğerleri

Bu aralar işaret parmağı ile kendi ve benim burnuma bippp yapıyor.. İşaret parmağını çok kullanıyor..

Parmaklarını dudaklarına sürtüp bırt yapıyor. anladınız siz onu :)

Koltuktan sehpadan yani çıktığı herşeyden arkasını dönüp iniyor..

Dans ediyor. Ayakta durup küçük popoyu sallıyor. Hızlı parçalarda kucağıma almam için ellerini kaldırıyor. ve beraber dans edip parti zamanı yapıyoruz.

Anne, Arda, Cici, Mama, Meme, At, Dede, diyor. aklıma gelenler bunlar.

Mama sandalyesinde zaptetmek giderek zorlaştı, ayağa kalkıyor. Bunun yanısıra ek gıda olayımız çözüldü yemeğe direnmiyor artık..

Ayaktayken çömelerek yerdeki birşeyi alabiliyor. ve düşmüyor.

Kitapları yemekten vazgeçiyor sanki geçen akşam Özlemin aldığı kuzulu kitabın sayfalarını çevirdi ve resimlerine baktı.. Kitap okuma rutini edinmeye başlayabiliriz.

Hareketlerimizi yada çıkardığımız sesleri, tepkilerimizi taklit ediyor.

Emmeyi azalttı. Sadece geceleri uykuya geçerken ve uyandığında emiyor gün içinde bir yada iki kez 2-3 dakika emip bırakıyor:(

Benden ayrılmaya dayanamıyor. Oyuncakları ile oynarken çaktırmadan odadan çıkarsam arkamdan ağlayarak geliyor. Bir odaya, mutfağa wc ye girip kapıyı kapattıysam açmam için kapıya vuruyor. Açmıyorsam yumrukluyor..

Alkışlıyor.

Gıdıklanmaya bayılıyor.

Öpüyor, Bazen öperken en ateşli yerinde ısırıyor :)

Sakladığım oyuncağı buluyor.

yani her bebek gibi o da büyüyor....

8 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

KUZUCUM BENİM...

turkuaz kıyılar dedi ki...

aaa:) yazarken yarım kaldı:) birdaha yazalım o zaman:)))
kuzucum benim...maşallah sana, neler yapmaya başlamışsın böyle:)özledikde aslında...öperim ikinizide Seyhancım...

Irmakbebek dedi ki...

maşallahhhhh pıtırcığa...

elfeyp dedi ki...

Oda konusunu çok iyi yapmışsın. Ben de yazın geçirdim Güneş'i odasına, malum beşiğe yenisi geldi, önceden alışsın diye. Tahminimden kolay oldu. Gecede 2-3 kez mızırdansa da çoğunlukla güzel uyuyor ama sabah 6-7 gibi yanımıza konuyor mutlaka :)

Ayşe dedi ki...

aman aman, cok yemelik olmus bu hanim... cok guzel hareketler bunlar. :)))

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Maşallah yürüme çalışmaları harika :) O yana açılan kollarıını yirim senin ..

kuzunun annesi dedi ki...

Maşallah maşallah

Seyhan dedi ki...

Özlemcim bende özledim. görüşelim bi ara lütfen... öptük..

elf aynı şey bizdede var babamız işe giderken defne uyanıyor genelde ve sonra bizim uykuya yatakta devam ediyoruz kaldığımız yerden :)

Irmak bebek, Ayşe, Mısır patlağı, kuzunun annesi teşekkürler sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...