28 Aralık 2009 Pazartesi

Tabuları yıkan sarhoş Defnenil..


Bu haftasonumuz yoğun geçti. Cumartesi sabahtan doktora gittik, akşam arkadaşlarımıza tabu partisine davetliydik. Akşam için kendim bişeyler yapmak istedim. Defnenil'le topkek yaptık. Ben yaparken yanımda durdu, İzledi, sıkıldı kaçtı. Biraz daha büyüse daha zevkli olacak mutfak işleri...

Sonra akşam Ömer geldi bizi kapıdan aldı. Arkadaşlarımızın kızları Elif. Davetli diğer arkadaşların oğlu Yağız , Defnenil'le çok güzel oynadılar, hele onlar dans ettikçe hoplayıp zıpladıkça, bizimki resmen kahkahalarla güldü.. Defnenil'i kucaklarına almak için kavga ettiler aralarında, sen çok tuttun ben az, sana güldü yok bana güldü..
Bu yoğun tempoya Defnenil çok iyi dayandı çünkü 00:30 da kalktık. ve uykusuzluktan paytaklaşmış, mayışmıştı ama Elif ve Yağız'ın hatırına uyumadı da.. Bu videoda son can çekişmeleri, uykusuzluktan sarhoş olmuş hali, birazda benim şarap içip sonra emzirmemin etkisi olabilir sanırım :) kötü anne !!!!


6 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Ah yavrum ya, kahkahalarını yesinler :)

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Topkekler nefis görünüyor.

İlk düşüşte iyi ki kafayı masaya çarpmadı, şaraplı süt içmiş olabilir ama yine de denge olayı süper :P

Seyhan dedi ki...

yesinler valla:)

Haticecim. ben farketmemiştim o düşüşü ömer çekmiş. izlerken bende korktum kılpayı kurtarmış kendini.o saatte, uykusuzluğa bu kadar denge bencede süper :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Nefis gözüküyorlar canım, ellerine sağlık. Defnenil'e de Maşallah çok güzel. Mutlu seneler:)

anne dedi ki...

İlk baştaki düşüş gerçekten ürkütücü ama çok eğlendiği de ortada:)

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler ballı cimcime sanada mutlu seneler..

anne yazar bende videoyu izlerken gördüm. orda olsaydım panik olurdum herhalde , ama erkekler çok sakin çekime devam etmiş:) sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...