21 Aralık 2009 Pazartesi

Uyusun uyansın mutlu olsun istiyorum..


Defnenil öğlen uykusundan uyanınca evde değişik bir şey göstermeye bayılıyorum. Suratında şaşkın bir ifade, ''buda nerden çıktı? ben uyumadan önce yoktu''der gibi, Sonra gülüyor, gözlerinin içi gülüyor, gözleriyle gülenlere bayılırım.. O şaşırsın mutlu olsun, o mutlu olunca bende mutluyum nasılsa, ayrıca benim iki dakikamı alıyor uzun süre oynuyor.... bunları yapmaya bayılıyorum...
Daha uyanmadı bakalım ne yapacak ?

İşte uyku sersemi tepkisi: Cici...cici...cici..cici.....:)


3 yorum:

füsfüs dedi ki...

ay canım benim ya ne kadar sevinmiş, karşılığını böyle alınca insan hergün birşeyler yapar tabi:)

Seray dedi ki...

oy oy yerim ben bu kuşu ya.. ne tatlı maaşallah..

bende bugünlerini görmek istiyorum kızımın çarçabucak Seyhannn..

Seyhan dedi ki...

Füsun birazda senin sayende oluyor..

Seraycım acele etme zamanında gelsin bebiş.. Sonrası çok çabuk geçiyor zaten bi bakmışsın 1 yaşına ne kalmış..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...