5 Ocak 2010 Salı

Bu aralar ..

Yazmamışım bir kaç gündür. Bu aralar neler yapıyorum derseniz. Defnenil'in doğumgünü için çalışıyorum. Pastası, menü, ne giyecek,kimler gelecek, nasıl süslenecek.. ooo çok iş var. Ömer çok takma kafana diyor ama ben ilk doğumgünü diye azcık stres yaptım galiba.

Geçen hafta yine annemlere gittik yine yeni yeniden .. Arda Defnenil buluşması yaşandı. kaçıncı bilmiyorum 1512. olabilir .... Onlar mutlu biz mutlu..

Sonra Bir doğumgününe katıldık. Ozan 1 yaşına bastı. Yeniyıla'da Ozan'larda girdik. Defnenil 2010'a memede girdi. Bu sene hep emecek galiba:)




Bakmayın Arda'nın böyle göründüğüne
Aslında çok masumdur.

Bu da benim masum...

3 yorum:

pinarbk dedi ki...

Seyhan, ne diyorsun yahu. Daha geçenlerde doğmuştu...Bak gözlerim doldu şimdi. Çocuklardan sonra yıllar 1 gün gibi geçiyor...

Pastada tek adres, Pastacı rapunzel:))

ELÇİN dedi ki...

ne çabuk geçti 1 sene ...maşallah

Seyhan dedi ki...

Pınarcım bende valla baktıkça gözlerim doluyor dün gibi..

Pastayı teyzoşu yaptıracak bakalım süpriz. ben ardanınkini rapunsele yaptırım oda orayayaptırır herhalde:)

Elçincim sağol canım..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...