30 Ocak 2010 Cumartesi

Defnenil bugün

Ben bulaşıkları yerleştirirken, uzun süre sesi gelmeyen Defnenil'e seslendim, yanıma gelmeyince neler karıştırıyor diye bakmaya gittiğimde yemek masasında otururken buldum. Ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim.

Bilgisayarı kullanmak için oturduğum sandalyeye çekik vaziyetteydi ona çıkmış, oradanda yemek masasına tırmanmış. Yere indirdim. Sonra gözümün içine baka baka bir kez daha yaptı. Yok böyle bişey

Yarın pastasındaki mumunu üflemeye kendisi çıkar masaya artık...

3 yorum:

Irmakbebek dedi ki...

defne nil'in doğum günü postunu kaçırmışım,buraya yazayım dedim.
iyiki doğdun defne nil,nice nice sağlıklı,güzel yıllara inşallah....

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhancım annem hep der ki "aman dikkat et, sesi çıkmıyorsa mutlaka bir iş peşindedir". İnsan şok olur tabii ki..
nasıl çıktın oraya cimcime:)
Allah korusun, gözümüzü hiç ayırmamamız lazım, bakalım daha neler bekliyor bizleri...

Son cümlen pek hoş olmuş yahu, ne kadar da güzel uymuş:)

öpüyorum çokkkk şekerim...

Seyhan dedi ki...

güzel dileklerin için çok teşekkürler sevgiler

Özlemcim sorma ya , annen haklı ses yoksa yaramazlık var gerçektende.. sürekli gözümün önünden ayırmamakta olmuyor allah korusun bebişlerimizi..

öpüyorum canım seni ve minik arkadaşımızı ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...