28 Ocak 2010 Perşembe

Fotoğrafçı aranıyor...

Bir konuda fikrinize ihtiyacım var.

Defnenil'in 1 yaşı için fotoğraf çektirmek istiyorum. Netten bir kaç yer buldum fiyat aldım falan şurası var e-bebek içinde faliyetteymişler bu konuda uzmanız diyorlar fiyatlarıda çok makul. Ama emin olamadım?

Sonra bizim normal fotoğrafçımız var ama sıradan bir yer nasıl çeker bilmiyorum. Photoshop'suz doğal bişey olsun istiyorum.

Bize reklamcı arkadaşım birini bulacak bakalım. Tavsiye ettiğiniz bir yer yada biri var mı? hem güzel çekecek hem fiyatlar uçuk olmayacak. Çok mu şey istiyorum ben ?

22 yorum:

Selda dedi ki...

Seyhan cım, sana isim önerebilirim, aşağıdaki linkten işlerini de görebilirsin. Şahsen tanımıyorum ama bizim arkadaşlarımızın bebek fotograflarını çekti oldukça başarılı kendisi. sevgiler

http://www.facebook.com/#/pages/Istanbul-Turkey/Ozlem-Turan-Photography/207185547790?ref=ts

esin ve ömer dedi ki...

E bebekte ben çektirmedim ama bir kaç tanıdık çektirdiler.Benimde gördüğüm kadarıyla resimler çok güzeldi...

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Ben de başlığı görüp yazını okumadan önce e-bebek' e git Seyhan diyordum içimden. Başka bir yer bilmiyorum. Biz Pınar doğduğunda profesyonel sl makina aldık, onunla çekiyoruz. Fotografcıya ihtiyac duymadık yani. Arka plamlarıda photshopla halledersin.
Yani bu da bir fikir.Eğer yoksa makina alıp ömür boyu kullan ;)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhancım okuldan bir arkadaşımda oğlunun doğum günlerinde e-bebek'de çektiriyor. 1. ve 2. yaş fotoğraflarını odasının duvarında görmüştüm, bence gayet güzel ve doğaldı.
Fiyatları hakkında pek bir fikrim yok ama Zümrüt veya Yenihayat'da oldukça başarılı.
Kolay gelsin tatlım...

Hilal dedi ki...

Ayça var. pi.web.tr de onun sitesi. ayrıca Ayça Oğuş photography diye ararsan da ulaşabilirsin. çok tatlı biri ayrıca

ŞEKER dedi ki...

hmmm biz de 1. yaşında Hira nın fotoğraflarını çektirmeyi düşünüyoruz. Yenibosna'da İstanbul Fotoğrafçılık var, bence harika çekiyor. zaten aynı zamanda bizim düğün fotoğrafçımız. yine aynı yerde yeğenlerimin de fotoğrafları var ama sana uzak sanırım..

fazi dedi ki...

ben de e bebek te çektirmeyi planlıyorum.Araştırmalarıma göre epey pahalı çekimler var.Özellikle tek çalışan fotografçılar daha da uçuk. Fotografçılık mı yapsak nedir anlamadım:) bu arada defne gittik çe güzelleşiyor annesi :) tatlı yanaklardan ısıralım mı birazcık

banu dedi ki...

Seyhan'cım bende Ayça ile bir konuşmanı öneririm. Bence bu yaş için stüdyo çekimi çok yapay duruyor.
http://www.aycaogus.com/

Seyhan dedi ki...

bebek fotoğrafı çekmek sorun değil doğum fotoğrafı falan onlar her halleri ile güzel ve hareketsizler onun için daha kolay çekiliyor.. önemli olan 1-2 yaş civarı hareketli bir çocuğun doğal pozunu yakalamak .Defnenil yürüyor ve sabit durup poz vermesi beklenemez. Bir çok serbest çalışan bebek ve doğum fotoğrafçısının sitesini inceledim tamam bebek fotoğrafları çok hoş ama iş çocuğa gelince öyle geniş ve güzel bir portföy sunamamışlar. ve bir çoğunun eğitimleri yok, eline makine alan kendini Nihat Odabaşı sanıyor :) fiyatlarda çabası ben araştırmaya devam ediyorum sizlerle de paylaşıcam sevgiler

HALE ATMACA dedi ki...

Photographia ...sitesine girip incelemeni tavsiye ederim. Bşz çok memnun kalmıştık. Svg.

Tuana Akdağ dedi ki...

Merhaba bizede sormussunuz ama ben fotoğrafçıda çektirmedim ajansta çekilen fotoğraflar blogtaki fotoğraflar.. Ama zerin hanım profesyonel fotoğrada çekiyor bebek fotoğrafçılığı üzerine uzman. bi bak istersen www.zerinkultural.com
Karar verirsen ismimi verirsen indirim yapar mutlaka..

Seyhan dedi ki...

teşekkrüler hale bi arkadaşım daha tavsiye etii görüşücem onlarlada ,

haklısın dergi içindi Tuana'nın fotoğrafları atlamışım..bin inceleyeyim Zerrin hanımıda .. sevgiler

AycA dedi ki...

Seyhan merhaba,
dayanamayıp bir bilgiyi düzeltmek istedim Nihat Odabaşı da fotoğraf eğitimi almış bir fotoğrafçı değil :=)
Doğum ve bebek fotoğrafı çekmek de en az çocuk fotoğrafı çekmek kadar meşakatli bir iştir..hiç çektiniz mi bilmiyorum ? Yeni doğan bir bebek sabit değildir, anne lohusadır tüm aile endişelidir, hareket sandığınızdan daha fazladır..
ama yeni doğan fotoğrafları (bunun gibi http://www.aycaogus.com/blog/?p=411 ) diyorsanız bebek sabit v.s.. onda da maalesef aynı şey söz konusu bebeği sabitlemek için bazen 3 saatinizi verirsinizoysa kendi doğal ortamında rahatça hareket eden bir çocuğun net karesini bazen 10 dakikada yakalarsınız.
Umarım biraz olsun bilgi aktarabildim. sormak istediğiniz bir şeyler olursa memnununiyetle cevaplayabilirim.
Sevgiler
Ayça Oğuş

Seyhan dedi ki...

Merhaba Ayça,

Nihat odabaşı derken eğitimini kastetmedim. Fotoğrafları ortada ve sektördeki konumunu kastettim anladın sen onu :)

Sadece birçok kişiyle görüştüm bilgi aldım portföyünde üçbeş fotoğraf olup, sadece 20 kare için senin bana verdiğin rakkamın iki katını talep edenleri duyunca şok oldum :)

Fotoğrafçılık, bebek, sabitlemek ben anlamaz, güzel bişey olsun benim olsun yeter :) Havalar ısınsın açık hava çekimi istiyorum. Doğumgününü kaçırdık zaten olmuşken açık hava olsun dedim.

Beklemedeyiz anlayacağın. Tekrar görüşeceğiz bu durumda.. Sevgiler

AycA dedi ki...

benim de demek istediğim eğitim bazen çok da gerekli değil adamın olduğu nokta ve geldiği yer belli :=)
fiyatlar konusunda ben uygun olduğumu bliyordum biliyordum!:=))
adım bu yazıda bir çok yerde geçince üstüme almamaya çalışrak yorum yazmak istedim hepsi bu yanlış anlaşılmamayım ..
Ne zaman istersen beklerim.. sevgiler..

Soner Şimşek dedi ki...

Merhabalar,

Fotoğrafçı ihtiyacınız halen devam ediyorsa görüşebiliriz.
REklam fotoğrafçılığı yapıyorum çalışmalarım için www.fotografiktanitim.com adresime bakabilirsiniz.
günlük çekim ücreti 400tl'dir

deniz nida şener dedi ki...

Merhaba ,
fotoğraf konusunda yardımcı olabilirim isterseniz. Facebook'ta deniz nida sener photography sayfasında bazı karelerimi görebilirsiniz.
Selam ve sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Esma Altay Photography kesinlikle öneririm mucizeler yaratıyor !http://www.facebook.com/pages/Esma-Altay-Photography/108334242552945?ref=mf

Adsız dedi ki...

Esma Altay Photography kesinlikle öneririm mucizeler yaratıyor !http://www.facebook.com/pages/Esma-Altay-Photography/108334242552945?ref=mf

ELEGANCE DİJİTAL FOTOGRAFCILIK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ELEGANCE DİJİTAL FOTOGRAFCILIK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ELEGANCE DİJİTAL FOTOGRAFCILIK dedi ki...

İYİ GÜNLER BİZ ELEGANCE FOTOGRAFCILIK OLARAK HERTURLU KAMERA FOTOGRAF CEKIMI YAPMAKTAYIZ. TAMAMEN PROFESYONEL OLARAK CALISMAKTAYIZ.DOGAL ORTAMLARDAKI CEKIMLER DOGUM GUNLERI OZEL GUNLERDE HERTURLU CEKIM YAPABILIRIZ SADECE YAPMANIZ GEREKEN BIZI ARAMANIZ,TEL:0216 611 69 64 İST/ÜMRANİYE BIZI ARAMADAN KARAR VERMEYINIZ FIYATLARIMIZ UYGUNDUR

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...