6 Şubat 2010 Cumartesi

Bir yaş kontrolü..


12. ay kontrolümüze gecikmeli olarak bugün gittik. Yine farklı bir doktora tavsiye ile ASM Ataşehirde bir doktor. MMR Aşısı yapıldı. Rutin kontroller yapldı, herşey normal. Kilomuz yine az, bir ayda topu topu 120 gr almış. 1 yaşını Kilo :8320 Boy: 74,2 Baş çevresi: 44,5 cm olarak tamamladı. Demir ve d vitamini kesildi multivitamine başlıyoruz. Azı dişler kabarmış geldi gelecek..

Yasaklı gıdalardan yumurta beyazı , bal, inek sütü serbest ..
Diğer bloglarda ufak ufak başladıklarını okuyup sorduğum tuvalet alışkanlığı terbiyesi, lazımlık için henüz erken dedi.

Göz kontrolü için 2 yaş beklenecek,

Füsun'da okuduğum Denver gelişim testini sordum gerek görmedi.

Bunun dışında herşey normal..Büyüyoruz. Hatta hastanede bizden küçük bir bebek vardı.Defne nil'i nerde abla oğlum diye sevdiler garip oldum. Kızım büyümüşte abla olmuş:)

8 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Aşısınıda olmuş benim kızım.Maşallah annesi, sağlıklı, akıllı daha ne olsun. Bir de azılar çıktı mı deymeyin keyfine...

Irmakbebek dedi ki...

kilo konusunu takma sakın seyhancığım.ırmağında hep böyle geriden geliyor kilosu,sağlıklı olsun boşver.hem defnecik abla bile olmuş baksana.))))))))))

Seyhan dedi ki...

Aşısını olurken çok ağladı:)sonra bir oyuncağa tav oldu:)

Evet Burcucum artık takmıyorum gittiğimiz tüm doktorlar sağlıklı dedikten sonra zayıf olsun napalım. Sonra benim gibi kilo vermeye uğraşır durur :) Ablada oldu sorma:)

ŞEKER dedi ki...

tekrar hayırlı olsun yeni yaşı seyhancım..
defne nil sanki 8320gr gibi durmuyor, daha fazla sanki???

Seyhan dedi ki...

Şekercim Fotoğraflarda hep büyük duruyor.Yakın plan çekince tombik görünüyor. Kimdi hatırlamıyorum ama birisi, o kadar küçük ki yürümesine şaşırdım demişti :)

ŞEKER dedi ki...

:)) haklıymış ozaman :))

mine dedi ki...

seyhancım multivitamin olarak doktor ne verdi defne nile..

Seyhan dedi ki...

Minecim minadex adında bir şurup verdi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...