22 Şubat 2010 Pazartesi

Bugün ve bu aralar....

Havayı güzel görünce kahvaltıdan sonra attık kendimizi parka, Biraz sallandı, sonra ipini koparmışcasına kaçtı, tutana aşkolsun, güvercin kovaladı, kuşlar kaçıştıkça pek mutlu oldu. Birkaç kez düştü,düştüğü zaman çok kötü düşmediyse ben müdahale etmiyorum kendisi kalkıyor. Bu evde de dışarıda da böyle, yoldan geçen bir amca azarladı beni, kaldırsana kızım  diye, Kalkar kendisi dedim, amca hamle yaptı kaldırmak için o arada Defnenil kalktı zaten. Kötü niyetli değildi ama, yine de annesi başındayken sen ne karışırsın amcacım.



Blogu taşıdıktan sonra değişiklik olsun diye şablonuyla oynayıp durdum. Şöyle sevimli bişey olsun diye ama beceremedim gitti. Döndük yine eskiye  :(  

Babamız Antalya'da bu akşam geliyor. Kızını özlemiş görüntülü arama yapıp duruyor :)

Yarın arkadaşlarımızla buluşucaz yine mutlu mesut bekliyoruz. Uyuyalım uyanalım yarın olsun.

3 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Defnecim ne güzel oynuyorsun sen parklarda öyle.Nisan da yürümeyi ilerletsinde beraber kovalayın kuşları :) Ayrıca beyaz size yakışıyor :)

ŞEKER dedi ki...

ben de nerelerdesiniz diye mail atacaktım :)

biz de haftasonu hep dışarıdaydık. büyüdükçe dışarı çıkmak daha renkli daha neşeli hale geliyor :)
keşke bahar gelse hemen..

Defne Nil dedi ki...

evet evet Nisan'da gelsin koşsun bizim bıdıklar...havalar ısınsın biraz daha ...

Şekercim blogu taşıyınca kaybolduk biraz . ama buralardayız bekleriz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...