4 Şubat 2010 Perşembe

En Rahat Uyku.....


Sabah anne baba yatağında olanıymış....

8 yorum:

Anonymous dedi ki...

Maaşallah uyuyan güzele...
Anne baba kokusu ve sıcaklığı var o uykunun içinde:)
Sabunlar çok şeker bu arada nerde yaptırdınız.
Mutlu yıllar tekrar Defne Nil...

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkrüler adsız:)

postta sabunlar yazan koyu renk yerde link verdim tıklarsan ulaşırsın ama yinede adres şu

http://www.firststeps.com.tr/pinfo.asp?pid=1136#

Anonymous dedi ki...

Doğum günümüz geçti aslında ama çok hoşuma gitti muglara bile tıklayıp baktım ama insan bazen göremiyor.Kızımda Ocak doğumlu Defne Nil ile aynılar yazıları bir çırpıda okumaya çalıştım biraz evvel teşekkürler link için
Sibel

Seyhan dedi ki...

Sizede mutlu seneler o zaman Sibel.. Uzun sağlıklı yaşlar dilerim. Seneye yaparsınız belki aklında bulunur. Sevgiler ..

Sen Gelince dedi ki...

:))) En çok bu hallerine bayılıyorum ben bu bücürlerin:)

Hilal dedi ki...

çok güzel fotoğraflar:)

Anonymous dedi ki...

seyhancım
ilk yaşınız kutlu ve sağlıklı olsun
nice yıllar görsün inşallah
sevgiler
yıldız oylum

Seyhan dedi ki...

bende en çok bu hallerin, sev,yorum bide uyanıncaki mahmurluğu:)

Hilal teşekkrüler

Yıldızcım çok sağol canım, Öpüyorum ikinizide

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...