25 Şubat 2010 Perşembe

Yorulmak nedir bilmiyoruz...


Mama sandalyemde oturmuş, güzel güzel kitap okuyordum.


Bişey ayağımı gıdıkladı, eğildim baktım göremedim.


İyice eğilip baktım.


Beni gıdıklayan şey canım arkadaşım Nisan'mış


Onunla oynamak çok eğlenceli..

3 gündür pek aktifiz ana kız, salı oyun arkadaşlarımızla buluştuk,
Çarşamba havanın güzel olmasını fırsat bilip, babişkonun iş yerine gittik, avrupaya :) Defnenil ilk kez vapura bindi, çok eğlendi, inmeye yakın uykusu gelip ağlaması dışında gayet zevkliydi, sonra arabasında uyudu, bizde yürüyerek gittik şirkete, ağır misafir olduğumuzdan babişko kapıda bekliyordu kızını.
Bugünde ev gezmesine büyük teyzesine gittik,
Bu kadar gezince uyku ve yeme düzenimiz azcık kaydı ama, olcak o kadar :(  
Yarın teyzesinin doğum günü yine gezicez. Gezmek ne güzel, ne güzel  hey....

3 yorum:

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Oh Seyhancığım süpersiniz ana-kız, oyun grubu ha. Gelelim biz de :)

Defne Nil dedi ki...

Hatice'cim istediğin zaman gel beklerim canım..biraz uzağız ama :(

SevGi'nin G'si dedi ki...

merhaba
Egemen'li Hayat'ı yeni bir bloga taşıdım. yeni adresimizden sizi de haberdar etmek istedim. Bundan sonra "SevGi'nin G'si"deyiz. Sizi de bekleriz.. sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...