8 Mart 2010 Pazartesi

Kısacık...



Öncesi postta koktuğum şey başıma geldi, Defnoş şifayı kaptı, daha doğrusu tam hastalanmadı, sadece cumartesi günü sabahtan başlayan yüksek ateş vardı, Calpol'e düşürmeye çalıştım, ılık duş falan, bol bol emdi, antibiyotik niyetine :) pek yemedi tabi doğal olarak..Evde tek olunca biraz tırstım, artarsa diye, aslında çokta panik olmadım ama aklıma kötü şeyler geldi hep. Gece ateş gitti.


Pazar günü daha iyi uyandı bıcır bıcır konuştu, bizde ablamlara kahvaltıya gittik. Fotoğraflar ordan..Dans edişini gösterdi,alkış aldı, beni üzmeden yemek yedi, azda olsa uyudu. 


4 yorum:

mine dedi ki...

cok gecmiş olsun seyhancım...öptüm

SevGi'nin G'si dedi ki...

geçmiş olsun bizde de bi öksürük kaldı.. bi geldi mi de gitmez zaten.

ŞEKER dedi ki...

hemen geçsin inş. :)

Seyhan dedi ki...

Minecim sağol canım,

Egemen abimizde iyileşsin çabucak,

şekercim sağol canım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...