18 Mart 2010 Perşembe

Olması muhtemel sonuca ulaştık..


Benim nezle geçti çok şükür, salı gecesi Defnenil uykusunda öksürdü. Önce boğazı gıcıklandı falan sandım ama , bir kaç kez tekrar edince acaba dedim. Öksürüğü uykusundan uyandıracak kadar çok rahatsız etmedi, sadece yatakta pozisyon değiştirdi durdu. Çarşamba sabahı doktordan randevu aldım. Eğer hastaysa zaman kaybetmek istemedik.
Doktorumuz rutin kontrolleri yaptı, boğazında kulağında göğsünde hastalık belirtisi bir şey yok. Sadece benden geçen mikrop başka bir yönde göstermiş kendini. Bir öksürük şurubu yazdı. gece bir kez verdik. Dün gecenin aksine bu gece hiç öksürmedi. Çabuk atlatacak umarım..
13 ay 20 günlük ölçümlerine göre Boy 77 cm kilo 8635 gr doktorumuz 40 günde 315 gram almasına sevindi. Bana yine az geldi ama artık çok aktif olduğundan çok büyük kilolar almasını beklemiyorum..
Mankene çok şaşırdı ''bu kadar büyük oyuncak bebek görmemiştim ''
Hastane çıkışı Palladiuma geçtik. Mesai saatleri içinde olunca bomboştu. Biraz gezdik .Defnenil hiç sokağa çıkmamış gibi koştu durdu:) Mağazalardan müzik sesleri geldikçe bizimki oynamaya başladı, satıcıların maskotu oldu. Tüm mağazalardan ablalara abilere el sallayarak ayrıldık.

Eve girerken yan komşularımızla karşılaştık Defnenil'i aldılar biraz , Eve geldiğinde birde ne göreyim tırnaklarında pullu pullu ojeler :) Beyza ablası süslemiş kızımı, Ama ilk ojesini ben sürecektim, olmadı bu :(
Babişko ojeden nefret eder özellikle bordo siyah olanlardan. Defnenil'in ellerini gördükçe huylandı. Huylanma aşkım daha bunun rimeli, pudrası var genç kız olunca ne yapacaksın :)

9 yorum:

ŞEKER dedi ki...

:)) hakkaten ya babaları bakalım büyüdüklerinde ne yapacak :)

FKB dedi ki...

çok tatlı bi kızsın sen :) maşallah.
geçmiş olsun..

vitrine bakışına da bayıldık..
sevgiler..

Ayşe dedi ki...

keske sorsalarmis sana once..
DN cok buyumus Seyhancim. Ne zamandir ugramamistim, o mankenle karsilikli bakistiklari poza bayildim...
cok gecmis olsun.

kuzunun annesi dedi ki...

:) 7 alemle barışık demek , ne güzel , coraplar , montumuzla yine pek bir uyum içindeyiz, gözümüzden kaçmıyor:)

SevGi'nin G'si dedi ki...

aa ben hiç bu açıdan bakmamıştım olaya. bizim banamız da hiç sevmez ojeyi. ee şimdi kızımız olacağına göre oje sürmek isteyecek belli bi yaşta di mi? :) yandık :))

Seyhan dedi ki...

görücez Sahracım bizim babmız hiç kıskanç değildir ama kızına gelince başladı sanki :)

çok teşekkürler canım Betül'üde öpüyorum

Ayşecim gelmeyince unuttun bizi sandık :)

Hayatçım öyle valla herkese gider, herkese güler çok sokulgan..

Gülcancım kızbabaları kıskan oluyormuş öğrendik:)

our twins of new york dedi ki...

Merhaba:)
Cok tatli masallah Defnenil.
Bende kizimin ilk ojesini surmek istiyorum:) Tabii kismet olursa!
(biraz aceleci mi davransam ne???)

Seyhan dedi ki...

Sizin ikizler çok tatlı maşallah, takipteyim artık.. Ojeyide sürün bence bizim gibi aceleci birileri sizden önce davranmasın .. sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...