15 Mart 2010 Pazartesi

Sırıtık...


Nezleyim bi kaç gündür. önemsemeyip geçti gececek derken uzadı gitti. Defnoşuma geçmedi henüz ama yakındır. Çünkü koyun koyunayız. Öpmeden mıncıklamadan duramıyorum. Kötü anneyim galiba. Ablam maske verdi ama takamıyorum daralıyorum.


Hava güzel olunca benim canımda balık çekiyordu. Kadıköye gittik kızımla, Teyzesinden gelen yeni cicileride giydik, pozumuzuda verdik sırıtık sırırtık. Çıktık yola.. Hava arada essede güzeldi. Aldık balıklarımızı, yeşilliği geldik evimize. Akşama ziyafet var. Rakı balık mı, Şarap balık mı orasına karar veremedim :)

Kadıköye inmişken İşbankası yayınlarının kitapçısınada uğradım. İlkay'da gördüğüm ve beğendiğim hareketli kitapların benzerleri vardı. Onlardan aldık. tavsiye ederim çok güzeller...

3 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Geçmiş olsun Seyhancım
Defnoşum çok güzel poz veriyor maşallah kızıma şirinliğinin o da farkında.Bayıldım bu kitaplara kalbimi okudum çok iyi oldu haber verdiğin...

turkuaz kıyılar dedi ki...

tatlım bizde bugün caddede gezerken İş Bankasının yayınevine uğrayıp uçaklı kitabı aldık, teşekkürler haber verdiğin için, çok beğendik...
öpüyorum çokkk....

Seyhan dedi ki...

Füsuncum bende çoksevdim bu pozu..

Özlemcim güle güle okuyun canım..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...