2 Nisan 2010 Cuma

1 Kadın 1 Erkek

Arda: Defne neden hep kafanla oynuyorsun ya bitlendinmi yoksa?

Defnenil: Offf ne biti ya saçmalama, saçımın yeni modelini çok sevdim bozulmasın diye düzeltiyorum.

Arda: Aman nesini sevdin? tavuk ibiği gibi yapmışlar hemde üç tane.

Defnenil: Aman Arda sen ne anlarsın ki, ben buna kaç para verdim biliyormusun.


Arda: benim saçım bile seninkinden güzel kızım şımarma in aşağıya


Defnenil: Aman küstüm ben oynamıyorum.
Arda: Tamam kızma kuzen ya, çok güzel olmuş. valla bak.
Arda: [ iç ses] bu yaşıma geldim şu kadınları anlayadım üstadım..

2 yorum:

Seray dedi ki...

oy maşallah kuzulara...
ne ara büyüdüler bu kadar tatlı şeyler yaa

Seyhan dedi ki...

Seraycım valla bizde baktıkça şaşırıyoruz, ne zaman bebeklikten çıktılarda çocuk oldular diye, Sıra Öykü'de o da büyüyecek yetişecek bize..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...