22 Nisan 2010 Perşembe

Dikkat anne bunalımda..

Defnenin ağzı savaş alanı gibi heryerde bir kabarıklık, tümsek, dişler patlamış patlayacak,Köpek dişleri çok zorluyor. O kadar huysuz ki anlatamam, bakmayın fotoğraflarda güldüğüne, sürekli mız mız, ağlıyor bağırıyor. Benim sinirlerde laçka bende ona kızıyorum zaman zaman. Üzülüyorum sonra..

Ben çabuk sinirlenen biriyim. Bu özelliğim anne olmak için hiç uygun değilmiş. Bu geçen 14 ay çok törpüleyemedi beni. Hala zaman zaman evde başından dumanlar çıkaran biri olarak geziyorum. Tabi bundan Defnenil'de payını alıyor malesef. Ardından çok üzülüyorum ama iş işten geçmiş oluyor bir kere. Şöyle sakin annelere çok imreniyorum..Varmı bunun sırrı?

Anne olmak ne zormuş.
Sürekli evde olmak.
Birinin sürekli sana bağlı olması.
Sana kalan bir kaç saatin hiçbir şeye yetmemesi.
Üzerine çok yoğun çalışan bir eş.
1 saatlik uyku arasında ..Ütülenecekler sepetini boşaltmakmı? bir satır kitap okumakmı? akşamki yemeği hazırlamakmı? Evi toplamakmı? ne yapmalı..

Şapka olan mikserin karıştırma haznesi..

Seviyorum seni çok ...

6 yorum:

Deniz dedi ki...

sevmez misin şu tatlılığı: )

Ama haklısın, evde olmak çok zor.
6 ayım geçti evde, geliyordu gelenler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Seyhancım gelenler hepimizi ziyaret ediyor merak etme...
O anlarda müzik filan açıp beraber deşarj olmak gerekiyor.
Biz de sizi seviyoruz :)

kuzunun annesi dedi ki...

Sadece sen degil bizde seviyoruz karagözlüyü:) Gececek insallah , sorunlar hep aynı , mız mız mız da mız mız mız

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

seyhancım
ben de bugün buna benzer şeyler yazmak için oturdum, sonra vazgeçtim. biz de aynı durumdayız. köpek dişleri mızırtı ve sürekli ağlama gibi korkunç bir yan etkiyle geliyor. ben de her seferinde dişimi sıkıp susayım diyorum ama kendimi bağırıp çağırırken buluyorum. biraz daha sabır, geçecek.... defne nil normalde böyle bir çocuk değil, dişler çıkınca rahatlayacaklar, rahatlayacağız

mine dedi ki...

seyhancım aynı sıkıntılar bendede mevcut..ben cok sabırlı bir insan bilirdim kendimi oysaki cok sabırsızmısım..aynen senin gibi ceylin uyuyunca ne yapacagımı sasırıyorum..bir yandan ütü,yemek ev toparlama kendime zaman ayırmak mümkün daha degil..mızmızlık diz boyu..dürekli ayaklarıma dolanmalar kucak istemeler..annelik zormus canım hemde cok zor..annemin kıymetini daha iyi anladım..tabi gececek bu günler ama sabır sabır ya sabır :-))cooookkk öptüm..

Seyhan dedi ki...

Çok sağolun arkadaşlar. Biliyorum geçici dönemler ama işte bazen insan kapana kısılmış gibi hissediyor. İyiki varsınız seviyorum hepinizi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...