8 Nisan 2010 Perşembe

Kaza geliyorum der, ama dinleyene..

Dün yatak odamızı düzeltirken Defnenil bizim yatağa çıkıp zıp zıp zıpladı, Yapma etme, in desemde dinlemedi. Ben durdurdum o zıpladı, zıplası zıpladı... Sonunda uçtu ve bizim döküm peteklere çenesini geçirdi. Sesten yan komşular geldi o derece .. Kırıldı sandım. Ağladı buz koymama izin vermedi. Hemen morluk ve ödem için arnica sürdüm. Ağladı ağladı sustu.. Çenesi kanamadı ama anında morardı. Şuan çenesi 2 parçadan oluşuyor. Sağ çene sol çene..

Şimdi normal insan evlatları bu gibi durumlardan ders çıkarır. Ama Defnenil çıkarmaz. Masaya çıkmanın kolay yolu masanın altına girmek, sandalyeyi geriye itmek, üstüne çıkmak ve masaya tırmanmak olarak 4 aşamadan oluşuyor.Ve bu aşamaları 5 saniyede yapıyor :)Salondan çıkıp geri döndüğümde kendisini istisnasız her seferinde masada buluyorum. Sandalyelerin fazlalarını kaldırdık. Masayı duvara dayadık. Masada ilgisini çekebilecek şeyleri kaldırdık. (Bilgisayar hariç) her çıktığında bıkmadan usanmadan indirip çıkmaması gerektiğini anlatıyorum ama. Sanırım bir kezde masadan düşmesi gerekiyor.

18 yorum:

füsfüs dedi ki...

çok geçmiş olsun, o döküm petekler çok fena, çok daha kötüsü olabilirdi allah korumuş cidden

Seyhan dedi ki...

Sağol Füsun valla döküm petek korkulu ruyam benim. Ama allah korudu ..

Ege'nin Annesi; dedi ki...

çok geçmiş olsun,allah beterinden korusun:(

Burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun en tehlikeli hareketleri yaptıkları dönemde şu anda.. Daha kötüleri olmasın da...

Deniz dedi ki...

ikea korumalarından takmışsınız sağa sola, ama işte böcükler yok mu? canavar gibiler valla

geçmiş olsun çok

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Oyyy çok geçmiş olsun. Ne kadar önlem alsakta yapacak birşey buluyorlar.Allah beterinden korusun diyeyim.

FKB dedi ki...

oyy kuzum,çok geçmiş olsun

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

yaaa çok üzüldüm ya bu çocuğun alnı daha yeni iyileşmişti.İyi ki kırılmamış :(

Seyhan dedi ki...

çok sağolun arkadaşlar, sevgiler

Ozgur dedi ki...

ay Allah korumuş:(

ŞEKER dedi ki...

fotoğrafı görünce çok üzüldüm. kimbilir minicik canı ne kadar acımıştır :(
tez zamnada iyileşsin inş.

mine dedi ki...

canım cokk gecmis olsun..

Seyhan dedi ki...

Özgür, Sahra , Mine teşekkürler..

Sermin dedi ki...

geçmiş olsun seyhan. o da güzel yüzünün nazarlığı olsun. her çocuk büyüyene kadar en az 1 kez yaşar bu tür kazaları dert etme. bir daha yaşamayın inşallah. öptüm

Seyhan dedi ki...

Haklısın Sermin bende olası kazaları engellemeye çalışıyorum ama, sakınan göze çöp batıyor. E bide çok yaramaz onunda etkisi var :) .. Bizde öptük..

Ayşe dedi ki...

e vitamini yagi sur annesi...
Allah beterinden saklasin...

esin ve ömer dedi ki...

Seyhan çok geçmiş olsun canım,umarım defne kız toparlanmıştır bu sürede.
Hatalarından ders alamsına henüz çoook var ,ömer 2 yaşından sonra tehlikeli diye bzı şeyleri yapmaktan vazgeçti ama bazılarından :)

Seyhan dedi ki...

Ayşecim e vitamini aklıma gelmedi bir kremi var onu sürdüm ama iyi fikir yazım kenara :)

Esincim sağol canım geçti, allahtan çabuk toparlanıyorlar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...