15 Nisan 2010 Perşembe

Kıssadan hisse

  • Sanat çalışmalarına boyunun yettiği yerlerden başlar diye düşünüyordum. Ama epey yüksekten başladı. Kurşun kalem duvardan nasıl çıkar :)
  • Düz duvara tırmanmak derlerya aynen öyle. Artık ne yapabileceğini tahmin edemiyorum. Bu durumda kazalar bizi bekliyor.
  • Havalar bi garip evdemi kalsak dışarımı çıkmak bilemiyorum. Tam hastalanma havası çünkü.
  • Lost 6X12 izledim. Canım sıkıldı. Bir zamanlar Jack ve Sawyer arasında kalmışken Desmond geldi de hayatın anlamı değişti. Ellerin kırılsın Black Smoke. Asıl kör kuyulara sen düş, merdivenin olmasın..
  • Haftasonu biyerlere kaçsak yeter sıkıldım :(

11 yorum:

SevGi'nin G'si dedi ki...

bi silgi bulup duvardan silmeyi deneyebilirsin :)) çalışmalara yukarılardan başladığına göre gözü yükseklerde bu kızın. aman maşallah.. :)


lost'a gelince; Desmond'ın böylesine saftirik olacağına inanmak istemiyorum.. bu işin içinden bişeyler çıkmalı, Desmond ölmemiş olmalı diyorum..

Pinar'in gunlugu dedi ki...

hihi çok afacan :)
skoç braytın duvar silgileri var marketlerde.
Bu arada ben Lostta 3. sezonda kalmıştım, fazla heyecanlı hiç çekemedim :)
S

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

merhabalar.benimde defne su adında defne nil kadar afacan bir kızım var.ismini defnenil istemiştim ama babası su olması konusunda ısrar etmişti.:))
lost un 3 sezonunda kalan biri olarak yazını heyecan ve bir o kadar da gülerek okudum.Zira Desmond dizideki favorimdi.
ben bu notu hiç görmemiş gibi yapacağım ve kendimi dizinin devamının izlemek umuduyla yeni bölümlere saklayacağım.
görüşmek üzere..

fazi dedi ki...

seyhan aynı görüntüler bizde de var:) sandalye tepesinde mutfak işlerine başladık ! hakkımızda hayırlısı biz küçükken böyle miydik yahu ? :) Bu arada çenesi için içim acıdı desem yalan olmaz ama allahtan bebekler bu tip şeyleri çabuk atlatıyorlar.

Seyhan dedi ki...

Gülcancım bir silgi varmış onu alıcam. Çokta kasmıyorum olacak böyle şeyler bir badanaya bakar :)

Desmond ölmez tahmin ediyorum. Fakat ne biliyorda o kadar rahat hareket ediyor, korkusuzca onu merak ediyorum. Sevgiler

Haticecim senin dediğin silgiyi alıcam ben sağol. Diziye gelince bence izle, sonuçta nasıl biterse bitsin çok güzel bir dizi..

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldin Defne Su'nun annesi:) Bütün Defneler böyle yaramaz demek. Bence sen benim yazımı unut ve izle.. Sevgiler

Fazicim biz böyle değildik ya en azından ben değildim. Bu dönemin çocukları hep böyle galiba:) Çeneside geçti sayılır izi kalmayacak galiba sağol canım öpüyorum sizi

Deniz dedi ki...

gözü yükseklerde fıstığın :) Diğer postlarından da takip ettiğim, acayip tırmanma meraklısı

Seyhan dedi ki...

Evet Deniz dağ bayır salacaksın bunu tırmansın :)

Toprak Büyürken dedi ki...

Süper ya..Aferin Defneye..Hem sanat yapıyo hem spor.. :) Ben lostun son iki bölümünü seyredemedim henüz desmondla ilgili bişeyler dönüyor sanırım.Bu akşam izliyim.sevgiler

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Allahım ya fındık kurdu bu aman dikkat!
Kurşun kalem cifle çıkıyordu sanırım.
Sen ne ara 6x12 yaptın ben de biriktirdim ama başlayamadım henüz bir anda izlemek istiyorum tabi Nisan izin verirse :) o yüzden spoiler içerikli yazılarınızı okumuyorum Seyhan hanım hıh!

Seyhan dedi ki...

Toprak'ın annesi pardon isim bilmiyorum :( evet çok sportmen kızım var. ne geliyorsa başımıza bu spor aşkından geliyor zaten :)

Füsuncum henüz silmedim duvarda duruyor eseri:)
Lostu hiç konuşmadıkmı ya ben günü gününe izlerim kaçırmam asla acayip lostçuyum yani :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...