1 Nisan 2010 Perşembe

O oynadı ben dinledim..

Defnenil'le bugün Happy Family Club'e gittik, giderken tereddütlerim vardı, acaba bensiz oynar mı? beni etrafta görmeyince ağlar mı, diğer çocuklarla ne yapar, aslında oyun grubumuzdan başka çocuklara alışık ama, sonuçta evde başlarında biz oluyoruz. Korktuğum başıma gelmedi :)

İçeri girmemizle Defnenil'in iplerini koparması bir oldu. Üst katta oyun alanında oynadı, sonra top havuzunda oynadı, her zamanki gibi tüm girişkenliği ile abilerinin ablalarının peşinden koşturdu durdu. Bir saat kadar sonra yanına gittiğimde kucağıma gelmedi bile, Kısacası Defnenil burayı sevdi, Ama bize oldukça uzak sürekli gidemesek te arada kaçamak yapacağımız kesin....

Defne oynarken ben ne mi yaptım. Uzm. Psikolog Suzan Özkök'ün eğlenceli anlatımıyla Oyun neden önemlidir, Neler sağlar? konulu eğitimini dinledim. Hangi oyuncaklar, oyunda anne babanın rolü, oyunun yaşlara göre gelişimi gibi çok faydalı bilgiler aldım. Keşke daha uzun olsaydı tadı damağımda kaldı..


5 yorum:

ŞEKER dedi ki...

canım öğrendiklerini bizimle de paylaş :))

Seyhan dedi ki...

Canım not almaya çalıştım, toparlayabilirsen yazıcam..

mine dedi ki...

defnosum ne kadarda mutlu olmus..

Deniz dedi ki...

ben de çok gitmek isterdim, hafta sonu da yapsalar tekrarını

Seyhan dedi ki...

Minecim gerçekten çok eğlendi. O mutlu olunca bende mutlu oldum. Öpüyorum çok.

Deniz tekrarını yaparlar herhalde çalışan ve katılmak isteyen anneler vardı bende Özden hanıma mail at .. sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...