15 Mayıs 2010 Cumartesi

Sıcacık geçen iki gün :(


Defnoşum cuma günü ateşlendi 38,5'a kadar çıktı. Calpol verdim akşama kadar 38'e kadar düştü. Sık sık ateşine bakabilmek için gece bizimle uyudu. Sabah biraz daha iyiydi. Öğlene doğru yeniden çıktı  düştü bu şekilde akşamı bulduk..

Neden olduğu hakkında pek fikrim yok. ''Diştendir dişten'' diyorum sadece..



Bugün babamız erken gelince, Bizde hiç dışarı çıkmamıştık Koşuyolu parkına gittik. Önce Biberde bişeyler yedik. Defneyi zaptetmekten yedik sayılırsa Sonra parkta hav hav sevdi. Ablaların kucağından inmedi, Sallandı keyfi yerine geldi.


Çok şükür bir ateşi daha sorunsuz atlattık. Bebişler hastalanmasın anneler üzülmesin..

7 yorum:

Ayşe dedi ki...

cok gecmis olsun....

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Geçmiş olsun balıma aman keyfini seviyim onun maşallah :)

Deniz dedi ki...

ilk fotoğrafa bayıldım:)

geçmiş olsun..

Seyhan dedi ki...

Sağol Ayşecim sorunsuz atlattık allahtan..

Füsun canım sağol

Denizcim bende beğendim çok hastayken pek masum oluyorlar.. Sevgiler

Deniz dedi ki...

geçmiş olsun, kim bilir nasıl zor geçmiştir o gece

Canfeza dedi ki...

Geçti olsun canım..

Ufaklıklar arada böyle hoplatıyor yürekleri..

Seyhan dedi ki...

Denizcim sorma ya eteşine bakmaktan yarı uyur yarı uyanık. Annelik zor iş :)

Şeydacım çok sağol canım.. Allah dermansız hastalık vermesin bunlar hiç bişey.. Öpüyorum çok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...