26 Mayıs 2010 Çarşamba

Yeni bir kontrol..


Az önce doktordan geldik. Bir hata yaptım tek başıma götürdüm. Aman tanrım zaptedemedim hatunu, çığlık kıyamet, merdivenlerden inmek istiyor. Su sebiliyle oynuyor, gelen geçene laf atıyor. Bir yandan doktun muayene sırası kaydı, epey beklemek zorunda kaldık. Geciktiçe Defnenil gerildi. En sonunda içeri girdikte ben derin bir nefes aldım.

15. ay bitti Defnenil  9100 gr olmuş. Boy 78 Su çiçeği ve Pnömokok aşısını oldu bir sağ koldan bir sol koldan :(

Bunun dışında gayet iyi buldu doktorumuz. Aferim aldık kendisinden. Çok yaramaz dedim Tüm Defne'ler böyle dedi. Kendi kızının adı da Defneymiş :) İsmi yanlış seçtik desenize...



Fotoğraflar konumuzla alakalı olmayıp,  Defnenil kardeşi Cem Tuna'ya eziyet ederken çekilmiştir ...

10 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Bu aylarda çorabın tekini cekip atma huyuda hortluyor sanırsam , Elada böyle çünkü. Direk çağrışım yaptı:)

NURAY EGE dedi ki...

eşimin kardeşi bizim kızın adını illaki defne koyun diyor.şimdi bir kez daha düşünmem lazım olacak galiba:))

Prenses Ece dedi ki...

Malesef dr.kontrolleri hep böyle bağrış çağrış gececek.Benımki 22 aylık hala dr2a gitmek bana kabus gibi geliyor,yeri göğü inletiyor :)

anneyazar dedi ki...

Biyidikçe dr kontrolleri zorlaşıyor:( Ben dr oyuncakları alıp oynasam mı günlük diye düşünüyorum. Şu aşılar bir bitse de kuzularımız rahatlasa. Bir yandan da hiç bir hastalıkları olmadan dr a gitmenin ayrı bir şükrü var onu da unutmamalı.

anneyazar dedi ki...

Biyidikçe dr kontrolleri zorlaşıyor:( Ben dr oyuncakları alıp oynasam mı günlük diye düşünüyorum. Şu aşılar bir bitse de kuzularımız rahatlasa. Bir yandan da hiç bir hastalıkları olmadan dr a gitmenin ayrı bir şükrü var onu da unutmamalı.

Deniz dedi ki...

Benimki de Defne Yaz:)))

mine dedi ki...

seyhancım bu kızlar böyle işte..en sonki doktor kontrolümüz bizimde faciaydı..5 dakika içinde girip cıkmıstık..
defne cok büyümüş bu arada..
öpüyorum ikinizide...

Seyhan dedi ki...

Hayat defne dün ilk kez pijamasınıda çıkarmayı başardı :(

Sevgili Nuray Ege siz yine koyun ya , yaramaz maramaz güzel isim :)

Prenses ece , küçükken kendim götürürdüm sorun çıkmazdı , hastanede yakın zaten, ama hareketlendikçe iş çığırından çıktı bi daha tek gitmem bu bana ders oldu.Sevgiler

Selvercim defne teyzesinden steteskopa falan alışık oda sağlıkçı çünkü. ama ağzına bakarken sorun çıkarıyor. Dr bizi 2 ay sonra çağırdı tekrar giderek azaldı kontroller aşılarda azaldı. Dediğin gibi sağlıklı olsunlarda yeter kontrol bişey değil aslında ..Sevgiler

Denizcim Yaz'ın iki ismi olduğunu bilmiyordum. Yada gözümden kaçmış çok güzel..

Minecim Bizim kızlar bir model zaten :) Öpüyorum çok

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Ben baya uzak kaldım blog aleminden kendim yazamadığım gibi sizi de okumamışım.Maşallah Defneme.Bence Defnede bir sorun yok, sorun o hastanenin havasında heralde :) Nisan da beklerken beni mahvediyor. Sürekli sağa sola saldırıyor. Engelleyince de iyice çıldırıyor :) Neyse sağlıklı olsunlarda sorun değil :) Ayrıca kardeşinizi çok seviyoruz :P

Seyhan dedi ki...

Füsuncum hastalıkyan sonra yazmadın farkındayım. Biz haber alıyorz ama alamayanlar için yaz bence.. Hastanenin merdivenlerinden inip çıkara çıka bi hal etti defne beni. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...