7 Haziran 2010 Pazartesi

1 Düğün ve yeniler..


Cumartesi düğündeydik. Fenerbahçe Faruk Ilgaz tesislerinde. Havuz başında olacaktı. Ama yağmur yağınca içeriye taşındı. Gelin için çok üzüldüm. İçeriye taşınırken bi karmaşa curcuna oldu. Düğün geç başladı, gelin üzüldü falan. Dışarısı çok güzel hazırlanmıştı yazık oldu. Ama Defne için iyi oldu. yoksa kesin havuza düşerdi :) Bir saniye yerinde durmadı . Geline bayıldı hazırlıkları beklerken kaçıp kaçıp gelin odasına gitti.


Şekildeki gibi kucaktada durmadı sürekli inmek istedi.


Koridorları arşınladı.


ama çok tatlı olmuştu. Yada bana öyle geldi :)





Defne buaralar..

Elini ağzına götürüp öpücük verip, sonra el sallıyor.

Yere bişey düşürdüğünde yada attığında, panik bir yüz ifadesiyle hiiii yapıyor. (anladınız siz onu)

Parmaklarıyla burnunu kapatıp, derinden gelen korkunç ses tonu çıkarıyor:) bizde korkuyoruz..

Şaşırınca elini ağzına götürüp ahhh yapıyor :)

Kollarını kavuşturuyor.

Kelimelerine yenilerini ekliyor. Canım. Cik cik, aklıma gelenler.. Haftasonumuzda böyle geçti...

7 yorum:

Pinar'in gunlugu dedi ki...

Bence de çok tatlı olmuş Defne.

Geline ben de üzüldüm şimdi ya. Bu hafta sonu hakkaten herkesin planını yağmur sabote etti .

ilknur malcı dedi ki...

evet gercekten cok tatlı maaşallah

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

kesinlikle çok tatlı hele ilk fotodaki cama yansıyan surat çook güzel

Seyhan dedi ki...

Çok sağol Haticecim, Vallahi öyle pazar eve tıkıldık kaldık :( Sevgiler

İlknurcum sağol canım.. Sevgiler

Hülyacım bende sevdim o pozu başa koydum hemen :)

ŞEKER dedi ki...

hem elbize çok güzelmiş hem de defneye çok yakışmış. maşaallah kuzuma..

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Çok şıksınız Defne hanım özledik!

Seyhan dedi ki...

Sahracım Füsuncum sağolun kızlar ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...