27 Haziran 2010 Pazar

17


Ateşe öksürük ekledik kötü oldu..Hydryllin şuruba başladım, umarım tez zamanda geçer..

Bir ayı daha devirdik. Kızım büyüyor hemde çok hızlı her gün yeni bir şey yapıyor ve bizi şaşırtıyor.
Konuşma çabaları tüm hızıyla devam ediyor. Hergün yeni bir kelime ekliyor. Söylenen herşeyi anlıyor, işine geleni yapıyor.

Babasına çok düşkün oldu, akşam geldiğinde kucağına çıkıp, üzerini değiştirmesine bile izin vermiyor. Ve sürekli kucağında oturuyor. Oyunlar yapıyor , Bıcır bıcır günün kritiğini yapıyor.

Kitap okumaya heveslendi. Daha çok resimlerine bakıp ne olduklarını söylüyorum.

Bu ara altını değiştirirken kaçıp bezsiz gezmek istiyor, bana bişey mi anlatmaya çalışıyor acaba. Bezsiz gezmesine izin verdim. Kaza yapmadan kapattım sonra. Lazımlık alıcam bakarsın bu yaz tuvalet olayını hallederiz.

 

Parkta kız çocuklarıyla kumda oynamak yerine, erkeklerin peşinde top  koşturuyor. Çocukların oyununu bozuyor. Park dönüşü istisnasız olarak. Giriş katta yaşayan komşumuzun torunu için bahçeye koyduğu kaydıraktan kayıyor. Kendi kendine kaymayı öğrendi.






3 yorum:

Seray dedi ki...

geçmiş olsun prensesime..
Maşallah ne kadar çabuk büyüdü..

Çarçabuk iyileşsin inşallah ..

öpüyorum çok

turkuaz kıyılar dedi ki...

Geçmiş olsun Defne kuşum:( hemen iyileş emi tatlım....

Seyhan dedi ki...

sağolun kızlar, 2 şuruba başladık iburamin cold ve zıtromx öksürüğü çok fena :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...