22 Haziran 2010 Salı

Defnenil'in Kombinleri :)

Duygu ve Duru'dan bir mimimiz vardı yazılmayı bekleyen ... İşte Defnenil'in kombinleri :)

Nasıl Giydiriyorsunuz?

Rahat edebileceği kıyafetleri seçiyorum genelde. Ama ben kot ve üstleri severim Defnenil'de öyle giyiniyor. Yaz için 12 tane kotu var, Kışlıkları saymıyorum bile o kadar abartılı yani..


Kışın evde alt üst penye takımlar giydi, İçine badilerle. Dışarda çok kalın montlar giydirmedim. Onun yerine Gap yelek çok işimizi gördü, Hem rahat hareket etti hem üşümedi. Genelde Kot Sweatshirt giydi. Kazakları pek kullanamadık elimizde patladı :(  Külotlu çoraplarla etekler, şortlar,elbiseler giydirdim 

Yazında yine ince kotları var onları giyiyor. Kot ve kumaş şortlar, etekler, elbiseler ve tişortlar giyiyor.

Renklerden pembeyi özellikle kullanmamaya çalışıyorum. Babası kızlarda illa pembeyi sevmez :) Onun dışında uyumlu olmaya çalışıyorum.


Marka mı ? Pazar mı ? Semt butiği mi? Nerelerden alış veriş yapıyorsunuz bebelere ?


H&M favori markamız bizim. Badiler, Tişortlar, Şortlar Montlar, ve Kotlarımızın büyük kısmı H&M dir.

Onun dışında hemen hemen her markadan var. Zara, Gap, Benetton, Marks & Spencer, Mothercare, Mexx ve Next, cici kıyafetleri. Bunları indirim zamanlarında takip ediyorum. Babası alıyor. Defnenin teyzesi Sağolsun kız kıyafetleri daha sevimli diyerek Arda'ya ne alıyorsa bizde de bi o kadar kıyafet alıyor.


Günlük sokak ve park kıyafetlerinde Lc.Waikiki ve Wenice iyi oluyor.

Mothercare'nin badilerini herkes sever ama ben pek sevmiyorum. Yakaları çok geniş çok açılıyor. Bu konuda Wenice'nin badilerini beğeniyorum.

Hediye olarak gelen Kanz, Andy Wawa, Panço'dan da kıyafeti var. Bu markaları ben hiç almadım.

Pazara gitme imkanım pek yok. Ama Özlem'in bir pazarcısı var ona gitmeyi istiyorum. Anneannesi pazardan Defnenil'e penye pijama takımlar alıyor, onun dışında pazardan bişey almıyorum.

Haftada 3-5 defa makine döndüren çamaşır canavarlarının cicilerini ütülüyor musunuz?

Ben ütü yapmayı severim. Defnenil'inde dışarıda giydiği kıyafetlerini ütülüyorum.
 
Terlik mi Sandalet mi?

Sandalet. Hala alamadım o ayrı , Keten ayakabılarını giymeye devam ediyor ama Nikede bir model beğendim fakat Nautilusta bulamadım. Haftasonu babişkoyla bakılacaklar arasında ..

Şapka sorun mu ? Nasıl çözüyorsunuz?

Kafaya takılan her şey sorun. Toka, şapka, taç vs.. Geçen yaz henüz 5-7 ay arası dönemde takabilmiştik sorun olmamıştı. Ama şimdi anında çıkarıyor. Bende çok güneşliyse kafasını ıslatıyorum..


Malum deniz mevsimi açıldı.Mayo kullanıyor musunuz? Öneriler ?


Geçen yaz denizde de havuzda da mayo giydi. Mothercare'den almıştım pek sevimli birşey. Huggies swimmerda kullandık ama o çok fazla su çekip şişme yapıyor. Bu senede mayo kullanır herhalde. Şu ipli bağlamalı bikinileri sevmiyorum rahatsız ediyormuş gibi geliyor mayo en güzeli bence..

8 yorum:

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Hoşgeldiniz, nerdeydiniz hani merak ettim. Kotlara maşallah diyorum. Mayo konusuna gelince bizde geçen sene mayo kullandık ama çok suya girmemişti zaten sorun olmamıştı ama şimdi mayo demek daha çok ıslak alan ve üşütme demek. Bikini çok rahat tavsiye olunur. Hemen de kuruyor...

Seyhan dedi ki...

bralardayıda yazamadım bir türlü . Benim sevmediğim bikini şu ipli bağlanan seks şeyler :) ipleri bağla çözülsün falan rahatsız geliyor. Sizinkine şimdi baktım çok hoşmuş gerçekten. Bu sene ne yapacağımız belli değil onun için şimdilik bişey almadım zaten .. öpüyorum çok

ŞEKER dedi ki...

mayo gerçekten rahat oluyor. hira daha hiç havuza girmedi ama bizim sitenin çocuk havuzuna girerse ne yaparız bilemiyorum.. şu zımbırtılardan alacaktım ama şişiyormuş. çok mu kullanışsız?
denize gireceksenizbiz mayoyla soktuk ve kimse olmadığı için de bir müddet çırılçıplak soktuk. kapkara oldu kızım :))

Hülyanın Tunası dedi ki...

12 kot pantolona izninle bi oha diyeceğim seyhan :) tuna bu kışı 1 (yazıyla bir, ingilizce one) kot pantolonla geçirdi. ama bizimki paso eşofman altı giydi.

Seyhan dedi ki...

Sahracım aslında kullanışsız sayılmaz ama çok uzun süre tutamazsın değiştirmek gerekir malum kız çocuklarında idrar yolu iltihabı daha çok görülüyor. insan korkuyor. öyle deniz havuz suyuyla dolu bezden .. ama dene yinede..

Seyhan dedi ki...

Hülyacım ohanı kabul ediyorum zaten bende yazmıştım abartılı diye.. Biz alıyoruz , sonra bi bakıyorum teyzeleride almış. En son bir skin jeans mı diyorlar hani dar ondan görmüş almış. Tabi bizimki çok zayıf olunca skin durmadı ama :) azcık fazla gerçektende..ne desen kabulüm..

Durunun Annesi dedi ki...

Seyhan, gerçekten bu kadar kotu bir şekilde açıklanmalıydın :) Ben Duru'ya 1 tane aldım şimdiye kadar oda 1-2 kez giydikten sonra küçüldü. Bana kot, tayt kadar rahat olmaz gibi geliyor. H&M mağazasını ilk kez duydum yakın zamanda gidip bakacağım.

Seyhan dedi ki...

Duygucum valla hepsini ben almadı teyzelerinden ve hediye olara gelenlerde var. Ve özellikle kumaşları ince olanları alıyoruz. Kalın sert koytları giydirmiyorum. ama yazın daha çok kumaş şort etek giydiriyorum. Kot daha az giyiyor..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...