8 Temmuz 2010 Perşembe

En çok seni severim sarı boyam..


<

Buluşmamızda Füsun sordu aktivite yapıyormusunuz diye? Yok dedim yapmıyoruz. Saldım çayıra modundayız, tek aktivitemiz hergün gidilen park oldu..

Bugün yapalım bişeyler dedim ne yapalım ne yapalım? Defne mercimek fasulye aktarmaları pek sevmedi. En güzeli boyama.. Verdim tablayı Defne'ye kağıt, boyalar, kuru boya kesmedi bizimkini savurdu durdu.Tarz değiştirdik bizde parmak boyasına geçtik. İşte Defne'nin favorisi uzun uzun oynadı..

Sonuç:
Bir adet sanat eseri
kremden sarıya dönen badi
koltuktaki sarı boya lekesi..


4 yorum:

mine dedi ki...

su an bizde saldım cayıra mevlam kayırayız..kuru boyaları yiyiyoruz parmak boyayıda yeriz diye almadım henüz..sizinki de tadına baktımı boyaların yoksa bizim kıza has bişeymi?

Seyhan dedi ki...

Minecim kalem olanları ağzına götürüyor ama parmak boyasında hep başında duruyorum. Ağza hamle yapınca 'yok defnecim kağıda yapıyoruz'deyip engelliyorum henüz kaza yapmadık :)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Bize gelin balkonda hep birlikte yapalım.Daha biz denemedik :) Defne çok eğlenmiş belli fakat sen o koltuğa önce nasıl çarşaf sermedin arkadaşım?

seyhan dedi ki...

geliriz canım neden olmasın. Çarşafaklıma gelmedi tabladan çıkmaz dedim. Safmıyım neyim:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...