20 Temmuz 2010 Salı

Gelecek yaza kaldı gibi...


Bloglarda erken tuvalet eğitimi yapanları okudukça ve yaz sıcağında her fırsatta cırtlarını açarak bezini çıkarmaya çalışan Defnenil'i gördükçe, acaba ''şimdi doğru zaman mı? '' dedim durdum. Sonunda basit bir lazımlık aldık. Salonun ortasında önce oyuncak bebeğimizle denemeler yaptım, ama Defnenil pek oturmak istemedi.



Bu kırmızı şeyde ne ?


Şapka mı acaba ?


Annem bebeğimi oturttu bende oturayım bakalım ne olacak..

Buldum bu bir tabak.. Ama içinde mama yok. Anne mama koy buna bak kaşığımla yemeğe hazırım ben ...

Yeterince iyi anlatamadım galiba???

2 yorum:

Burcu dedi ki...

Daha 1,5 yaşında annesi... 2 yaşında herşey çok daha kolay oluyor emin ol, yine de lazımlığa gözünün alışması için iyi yapmışsın. Severim onu :)

Seyhan dedi ki...

Haklısın Burcucum. okuduğum kadarıyla Özgür annenin Ela' artık tamamen bezsizmiş. Bi kaç kişi daha okudum Nurturia da gaza geldim hemen.. Ama konuşma olayınıda çözmeden bu iş zor zaten.. Söylediklerimi anlamalıki uygulayabilsin .. Bizde Arda abisi gibi 2 yaş sonrasını beklicez

Yakışıklı Ardayı kocaman öperim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...